Az USA leglátogatottabb élelmiszerüzlete a Kroger volt 2023-ban
A Placer.ai kiskereskedelmi adatszolgáltató cég Grocery Sector in 2023 című összefoglaló jelentése szerint az élelmiszerüzletek éves forgalmának csaknem 19%-a tavaly a Kroger és üzletei felé irányult az Egyesült Államokban.
A rangsorban a Kroger mögött a floridai székhelyű Publix végzett, amely az élelmiszerüzletek teljes látogatottságának 17%-át szerezte meg. A Safeway (10,5%), az ALDI (9,4%) és a H-E-B (8,7%) alkotta az élelmiszer-kiskereskedők top5 listáját.
A Walmart Neighborhood Market, a Meijer, a Food Lion, a Trader Joe’s és a ShopRite került rajtuk kívül a top10-es listára, amelyek együttesen az összes élelmiszerüzlet látogatottságának 42,6%-át adták 2023-ban.//
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >Futással, adományokkal a közösségért: a Bátor Tábort támogatja az ALDI
Az ALDI Magyarország megfizethető, minőségi termékei széles választékával járul hozzá…
Tovább olvasom >Újabb amerikai Frito-Lay üzemben állította le a gyártást a PepsiCo
Öt évtized után leállította a gyártást dél-kaliforniai üzemében a PepsiCo:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >A papírformán túl
A higiéniai papírtermékek piacán tapasztalható mozgások jól tükrözik a fogyasztói…
Tovább olvasom >Kereskedők akaszthatják meg a Kellanova Mars általi felvásárlását Európában
Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a Mars közel 36…
Tovább olvasom >