Az USA leglátogatottabb élelmiszerüzlete a Kroger volt 2023-ban
A Placer.ai kiskereskedelmi adatszolgáltató cég Grocery Sector in 2023 című összefoglaló jelentése szerint az élelmiszerüzletek éves forgalmának csaknem 19%-a tavaly a Kroger és üzletei felé irányult az Egyesült Államokban.
A rangsorban a Kroger mögött a floridai székhelyű Publix végzett, amely az élelmiszerüzletek teljes látogatottságának 17%-át szerezte meg. A Safeway (10,5%), az ALDI (9,4%) és a H-E-B (8,7%) alkotta az élelmiszer-kiskereskedők top5 listáját.
A Walmart Neighborhood Market, a Meijer, a Food Lion, a Trader Joe’s és a ShopRite került rajtuk kívül a top10-es listára, amelyek együttesen az összes élelmiszerüzlet látogatottságának 42,6%-át adták 2023-ban.//
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >