Az USA-ban már „átalakulás ízű” Coca-Cola is kapható
A Coca-Cola a Grammy-díjas énekesnővel, Rosalíával együttműködve mutatja be legújabb, korlátozott ideig forgalomban lévő Coca-Cola Move nevű termékét – jelentette be a vállalat közleményében.
Az űrutazás ízét idéző Coca-Cola Starlight, a Coca-Cola Byte, Marshmello nevével fémjelzett limited edition Coca-Cola és a Coca-Cola Dreamworld után megjelent Coca-Cola Move február 20-án kerül a boltok polcaira az Egyesült Államokban és Kanadában.
A Coca-Cola Creations platformon megjelent többi italhoz hasonlóan az ital nem egy ízt, például kólát, cseresznyét vagy vaníliát népszerűsít, hanem inkább egy hangulatot. Sőt, ahogy a platform korábbi kreációi kapcsán, a vállalat a Move ízéről sem árul el semmit a vásárlóknak.
Ez alkalommal a termék íze az átalakulást idézi – az önkifejezés olyan módját, amely erőteljesen együtt rezeg a mai fiatal generációkkal, megfelelő fogadtatásra talál körükben, különösen a zenén keresztül – mondta el Oana Vlad, a vállalat globális stratégiáért felelős igazgatója a közleményben.
A 2022-ben indult Coca-Cola Creations platform célja, hogy külön hangsúlyt helyezzen a cég számára legfontosabb ikonikus márkára, s egyben bevonzza a fiatalabb fogyasztókat is.
Kapcsolódó cikkeink
Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >Újabb amerikai Frito-Lay üzemben állította le a gyártást a PepsiCo
Öt évtized után leállította a gyártást dél-kaliforniai üzemében a PepsiCo:…
Tovább olvasom >Átalakítaná portfólióját a Kraft Heinz
A Kraft Heinz bejelentette, hogy termékportfóliójának átszervezése érdekében stratégiai átalakítást…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több esély, kevesebb macera: a jó promóció receptje
Tolnai Gábor, a Kantar Hoffmann divízióigazgatója idén is a Promóciók…
Tovább olvasom >NESQUIK STRAWBERRY MILK-MIX: EPRES ÍZŰ ÍZESÍTŐ ITALPOR 350 G
Jólesne a nyári hőségben egy frissítő, gyümölcsös ízű ital? A…
Tovább olvasom >Prioritást élvez az AI a brit kiskereskedők technológiai fejlesztéseiben
A brit kiskereskedők kétharmada (67%) a mesterséges intelligenciát (MI) helyezi…
Tovább olvasom >