Az USA-ban már „átalakulás ízű” Coca-Cola is kapható
A Coca-Cola a Grammy-díjas énekesnővel, Rosalíával együttműködve mutatja be legújabb, korlátozott ideig forgalomban lévő Coca-Cola Move nevű termékét – jelentette be a vállalat közleményében.
Az űrutazás ízét idéző Coca-Cola Starlight, a Coca-Cola Byte, Marshmello nevével fémjelzett limited edition Coca-Cola és a Coca-Cola Dreamworld után megjelent Coca-Cola Move február 20-án kerül a boltok polcaira az Egyesült Államokban és Kanadában.
A Coca-Cola Creations platformon megjelent többi italhoz hasonlóan az ital nem egy ízt, például kólát, cseresznyét vagy vaníliát népszerűsít, hanem inkább egy hangulatot. Sőt, ahogy a platform korábbi kreációi kapcsán, a vállalat a Move ízéről sem árul el semmit a vásárlóknak.
Ez alkalommal a termék íze az átalakulást idézi – az önkifejezés olyan módját, amely erőteljesen együtt rezeg a mai fiatal generációkkal, megfelelő fogadtatásra talál körükben, különösen a zenén keresztül – mondta el Oana Vlad, a vállalat globális stratégiáért felelős igazgatója a közleményben.
A 2022-ben indult Coca-Cola Creations platform célja, hogy külön hangsúlyt helyezzen a cég számára legfontosabb ikonikus márkára, s egyben bevonzza a fiatalabb fogyasztókat is.
Kapcsolódó cikkeink
2026-ig közel 100 kényelmi üzletet nyithat a Sodexo amerikai egyetemi campusokon
A Sodexo célul tűzte ki, hogy 2026-ig mintegy 100 „Food…
Tovább olvasom >Áremelkedésre figyelmeztet a Mondelēz az amerikai egészségügyi reformok okán
Dirk van de Put, a Mondelēz vezérigazgatója szerint az Egyesült…
Tovább olvasom >Aldi USA 170 üzletet ad el a Winn-Dixie és Harveys hálózatából
Az Aldi US megállapodott körülbelül 170 Winn-Dixie és Harveys Supermarket…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >