Az USA-ban már „átalakulás ízű” Coca-Cola is kapható
A Coca-Cola a Grammy-díjas énekesnővel, Rosalíával együttműködve mutatja be legújabb, korlátozott ideig forgalomban lévő Coca-Cola Move nevű termékét – jelentette be a vállalat közleményében.
Az űrutazás ízét idéző Coca-Cola Starlight, a Coca-Cola Byte, Marshmello nevével fémjelzett limited edition Coca-Cola és a Coca-Cola Dreamworld után megjelent Coca-Cola Move február 20-án kerül a boltok polcaira az Egyesült Államokban és Kanadában.
A Coca-Cola Creations platformon megjelent többi italhoz hasonlóan az ital nem egy ízt, például kólát, cseresznyét vagy vaníliát népszerűsít, hanem inkább egy hangulatot. Sőt, ahogy a platform korábbi kreációi kapcsán, a vállalat a Move ízéről sem árul el semmit a vásárlóknak.
Ez alkalommal a termék íze az átalakulást idézi – az önkifejezés olyan módját, amely erőteljesen együtt rezeg a mai fiatal generációkkal, megfelelő fogadtatásra talál körükben, különösen a zenén keresztül – mondta el Oana Vlad, a vállalat globális stratégiáért felelős igazgatója a közleményben.
A 2022-ben indult Coca-Cola Creations platform célja, hogy külön hangsúlyt helyezzen a cég számára legfontosabb ikonikus márkára, s egyben bevonzza a fiatalabb fogyasztókat is.
Kapcsolódó cikkeink
Az USA készülő új étrendi irányelvei a növényi fehérjéknek adhatnak prioritást
Az Egyesült Államok Egészségügyi Minisztériuma (HHS) és Mezőgazdasági Minisztériuma (USDA)…
Tovább olvasom >AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával segíti a karácsonyi ajándékvásárlást a Target
A Target bemutatta generatív AI-alapú Bullseye Gift Finder eszközét, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >