Az Unileverrel lépett a fullfilment piacra a Waberer’s Csoport
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Az Unilever Magyarország Kft. és a Waberer’s Csoport közötti szoros együttműködés 2017 óta tart: a vállalatcsoport felel az Unilever 14.500 négyzetméteres területen zajló raktári operációjáért. A partnerség most új mérföldkőhöz ért azzal, hogy a fuvarozási és logisztikai szolgáltatásokon túl, a Waberer’s belföldi szállítmányozásért felelős leányvállalata, a WSZL fullfilment megoldásokkal is támogatja az Unilevert.
Ugrásszerű növekedés indokolta a logisztika kiszervezését
A Waberer’s már négy hónapja végzi az – Unilever Magyarország által működtetett – Unishop nevű B2C webshop, raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását. A logisztika kiszervezését az Unishop – korábban kizárólag dolgozói boltként működő értékesítési platform – ugrásszerű növekedése tette indokolttá, melyet a külsős partnercégek folyamatosan bővülő köréből érkező vásárlók bevonása, illetve ezáltal a tavalyi évben volumenük közel 40%-os emelkedése okozott.
„A Waberer’s csoporttal való együttműködés célja egy olyan komplex operáció kialakítása volt, amely a meglévő termékportfóliót kezelve, rendelésfeldolgozási idő csökkenése mellett, biztosítja az Unishop számára a további növekedés lehetőségét is. Örülünk, hogy ezt a fajta logisztikai feladatot is nyitottsággal vállalták és a tőlük megszokott magas minőségen és precizitással biztosítják számunkra”
– mondta Ács Tamás, az Unilever Magyarország ügyvezetője.
Ezzel lépett a fullfilment piacra a Waberer’s
Az új raktári infrastruktúra a legkorszerűbb technológiákat alkalmazza, biztosítva a készletek optimális kezelését és a precíz kiszolgálást. Jelenleg közel 800 cikkszámot – köztük főként tisztítószereket, mosószereket, öblítőket, élelmiszereket és higiéniai termékeket – kezelnek a 200 négyzetméteres területen. A hatékonyságnövelés érdekében mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzik a komissiózási feladatokat: a Voice Picking rendszer ugyanis lehetővé teszi a munkavállalók számára, hogy hangutasítások segítségével végezzék el a rendelések összekészítését, így növelve a termelékenységet és csökkentve a hibalehetőségeket.
„A WSZL és az Unilever Magyarország közötti együttműködés további innovációkat és fejlődést ígér mindkét fél számára és ez az új szolgáltatás kiváló alapot teremt a további bővülésekhez a jövőben. Hálásak vagyunk az Unilevernek, hogy velük léphettünk a fullfilment piacra, ez egy újabb mérföldkő a Waberer’s Csoport életében és azt gondolom, hogy meghatározó lépés a partnerségünkben is”
– mondta Cser Szilárd, a WSZL ügyvezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Humanoid robotokat használ a jövő évtől a Tesla
Saját gyártmányú humanoid robotokat használ majd a jövő évtől az…
Tovább olvasom >Drasztikus lépés az Unilevernél: 3200 európai álláshely megszüntetése várható 2025-ig
Az Unilever radikális döntést hozott: 2025 végéig az európai irodai…
Tovább olvasom >NiT Hungary – Magyarország is csatlakozik az e-CMR egyezményhez
Budapest, 2024.07.10. Magyarország Kormánya hivatalosan is kinyilvánította szándékát az elektronikus…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >