Az Unileverrel lépett a fullfilment piacra a Waberer’s Csoport
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Az Unilever Magyarország Kft. és a Waberer’s Csoport közötti szoros együttműködés 2017 óta tart: a vállalatcsoport felel az Unilever 14.500 négyzetméteres területen zajló raktári operációjáért. A partnerség most új mérföldkőhöz ért azzal, hogy a fuvarozási és logisztikai szolgáltatásokon túl, a Waberer’s belföldi szállítmányozásért felelős leányvállalata, a WSZL fullfilment megoldásokkal is támogatja az Unilevert.
Ugrásszerű növekedés indokolta a logisztika kiszervezését
A Waberer’s már négy hónapja végzi az – Unilever Magyarország által működtetett – Unishop nevű B2C webshop, raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását. A logisztika kiszervezését az Unishop – korábban kizárólag dolgozói boltként működő értékesítési platform – ugrásszerű növekedése tette indokolttá, melyet a külsős partnercégek folyamatosan bővülő köréből érkező vásárlók bevonása, illetve ezáltal a tavalyi évben volumenük közel 40%-os emelkedése okozott.
„A Waberer’s csoporttal való együttműködés célja egy olyan komplex operáció kialakítása volt, amely a meglévő termékportfóliót kezelve, rendelésfeldolgozási idő csökkenése mellett, biztosítja az Unishop számára a további növekedés lehetőségét is. Örülünk, hogy ezt a fajta logisztikai feladatot is nyitottsággal vállalták és a tőlük megszokott magas minőségen és precizitással biztosítják számunkra”
– mondta Ács Tamás, az Unilever Magyarország ügyvezetője.
Ezzel lépett a fullfilment piacra a Waberer’s
Az új raktári infrastruktúra a legkorszerűbb technológiákat alkalmazza, biztosítva a készletek optimális kezelését és a precíz kiszolgálást. Jelenleg közel 800 cikkszámot – köztük főként tisztítószereket, mosószereket, öblítőket, élelmiszereket és higiéniai termékeket – kezelnek a 200 négyzetméteres területen. A hatékonyságnövelés érdekében mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzik a komissiózási feladatokat: a Voice Picking rendszer ugyanis lehetővé teszi a munkavállalók számára, hogy hangutasítások segítségével végezzék el a rendelések összekészítését, így növelve a termelékenységet és csökkentve a hibalehetőségeket.
„A WSZL és az Unilever Magyarország közötti együttműködés további innovációkat és fejlődést ígér mindkét fél számára és ez az új szolgáltatás kiváló alapot teremt a további bővülésekhez a jövőben. Hálásak vagyunk az Unilevernek, hogy velük léphettünk a fullfilment piacra, ez egy újabb mérföldkő a Waberer’s Csoport életében és azt gondolom, hogy meghatározó lépés a partnerségünkben is”
– mondta Cser Szilárd, a WSZL ügyvezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Olasz cégnek adja el az Unilever németországi tésztaszószait
Az Unilever folytatja üzletágainak stratégiai átalakítását, minek keretében az olasz…
Tovább olvasom >Új év, új és régi kihívások a logisztikában: 2025-ben hullámvasúton érezheti magát a szektor
Az elmúlt években jelentős számú gazdasági megpróbáltatás volt hazai és…
Tovább olvasom >A Waberer’s lesz a GYSEV Cargo Zrt. többségi tulajdonosa
A Waberer’s International Nyrt. 70 százalékos részesedést szerez a GYSEV…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több száz oldalas jelentés készült a világ jövőjéről
Több száz oldalas tudományos jelentés készült a világ jövőjéről, amelyből…
Tovább olvasom >A Beyond Meattel társulva kínál a McDonald’s növényi csirkefalatokat Franciaországban
Új növényi alapú terméket vezetett be a McDonald’s a Beyond…
Tovább olvasom >Így csökkenthetik négy lépésben a cégek higiéniai karbonlábnyomukat
Okos megoldásokkal a cégek csökkenthetik a hulladék mennyiségét, mérsékelhetik ökolábnyomukat,…
Tovább olvasom >