Az Unilever befejezte a Quala care divíziójának megvásárlását

Szerző: jungandrea Dátum: 2018. 03. 13. 16:32

Az üzlet – amelyet először 2017 májusában jelentettek be – az Unilever számára számos vezető latin-amerikai márkanév megszerzését jelenti több kategóriában, úgymint a Savital, az eGo, a Bio-Expert, valamint a Fortident fogkrémet és az Aromatel szövetkondicionálót.

– Az ilyen márkák befogadása megszilárdítja a hajápolásban betöltött vezető pozíciónkat, valamint hozzájárul a száj- és férfiápolási üzletágunkhoz, kiegészítve a meglévő kínálatunkat – mondta Paul Polman, az Unilever vezérigazgatója.

Az Unilever tavaly több lépést tett a testápolási egységeinek bővítéséért, beleértve az olyan bőr- és hajápolási termékeket előállító vállalatok felvásárlását, mint a Sundial Brands, a Schmidt’s Naturals dezodoros márkakereskedő vagy a Carver Korea kozmetikai cég.

 

Címkék: ,

Kapcsolódó cikkeink