Az Unilever befejezte a Quala care divíziójának megvásárlását
Az üzlet – amelyet először 2017 májusában jelentettek be – az Unilever számára számos vezető latin-amerikai márkanév megszerzését jelenti több kategóriában, úgymint a Savital, az eGo, a Bio-Expert, valamint a Fortident fogkrémet és az Aromatel szövetkondicionálót.
– Az ilyen márkák befogadása megszilárdítja a hajápolásban betöltött vezető pozíciónkat, valamint hozzájárul a száj- és férfiápolási üzletágunkhoz, kiegészítve a meglévő kínálatunkat – mondta Paul Polman, az Unilever vezérigazgatója.
Az Unilever tavaly több lépést tett a testápolási egységeinek bővítéséért, beleértve az olyan bőr- és hajápolási termékeket előállító vállalatok felvásárlását, mint a Sundial Brands, a Schmidt’s Naturals dezodoros márkakereskedő vagy a Carver Korea kozmetikai cég.
Kapcsolódó cikkeink
Villámgyors mosás kompromisszumok nélkül – megérkezett a Coccolino Wonder Wash
Az Unilever legújabb innovációja, a Coccolino Wonder Wash egy új…
Tovább olvasom >Természetes testápolási márkát vásárolt a brit Unilever
Az Unilever felvásárolta az elsősorban utántölthető dezodorjairól ismert brit Wild…
Tovább olvasom >AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Milliárdos osztalék, stabil ezermilliárdos forgalom – így teljesített 2024-ben az Országos Dohányboltellátó Kft.
Újra átlépte az ezermilliárd forintos árbevételi küszöböt az Országos Dohányboltellátó…
Tovább olvasom >