Az Unilever befejezte a Quala care divíziójának megvásárlását
Az üzlet – amelyet először 2017 májusában jelentettek be – az Unilever számára számos vezető latin-amerikai márkanév megszerzését jelenti több kategóriában, úgymint a Savital, az eGo, a Bio-Expert, valamint a Fortident fogkrémet és az Aromatel szövetkondicionálót.
– Az ilyen márkák befogadása megszilárdítja a hajápolásban betöltött vezető pozíciónkat, valamint hozzájárul a száj- és férfiápolási üzletágunkhoz, kiegészítve a meglévő kínálatunkat – mondta Paul Polman, az Unilever vezérigazgatója.
Az Unilever tavaly több lépést tett a testápolási egységeinek bővítéséért, beleértve az olyan bőr- és hajápolási termékeket előállító vállalatok felvásárlását, mint a Sundial Brands, a Schmidt’s Naturals dezodoros márkakereskedő vagy a Carver Korea kozmetikai cég.
Kapcsolódó cikkeink
Villámgyors mosás kompromisszumok nélkül – megérkezett a Coccolino Wonder Wash
Az Unilever legújabb innovációja, a Coccolino Wonder Wash egy új…
Tovább olvasom >Természetes testápolási márkát vásárolt a brit Unilever
Az Unilever felvásárolta az elsősorban utántölthető dezodorjairól ismert brit Wild…
Tovább olvasom >AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >