Az Unilever a GSK-t ostromolja
Az Unilever nem adja fel, feltehetően újabb ajánlatot tesz majd a GSK fogyasztói üzletágára, miután legutóbbi (december 20-i) 50 milliárd font értékű ajánlatát a GSK elutasította. A Sensodyne fogkrém és az Emergen-C vitaminok gyártója szerint az ajánlat „alulértékeli” az érintett üzletágat és annak jövőbeli kilátásait, és továbbra is kitart terve mellett, mely szerint a fogyasztói üzletágat önálló útjára bocsátja.
A tranzakció – mérete okán – globálisan a legnagyobb lenne a pandémia kitörése óta. Ha megvalósul, a Unilever szépségápolási és személyi higiéniai óriássá nőhetne, mely akár az Estée Lauder-val és a L’Oréallal is versenyben maradhatnak. A GSK pedig mentesülhetne az ügylet révén az elmúlt évben egyre növekvő befektetői nyomástól.
Kapcsolódó cikkeink
Az Unileverrel lépett a fullfilment piacra a Waberer’s Csoport
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi…
Tovább olvasom >A Mesterséges Intelligencia már a kereskedelemben is elindította a forradalmat
A Mesterséges Intelligencia (AI) és vívmányai, például a nagy nyelvi…
Tovább olvasom >Márkaüzletet nyit a Clinique az Amazonon
Az Estee Lauder vállalathoz tartozó Clinique tovább növeli digitális kereskedelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az ember birka, amerről a kolomp szól, arra megy – Puskás Tamás színész, rendező a FutureTalks podcastban
A színházi világ gazdasági hátteréről, a családról és színészlét kihívásairól…
Tovább olvasom >Nemzetgazdasági szempontok
A Magyarországon működő, növényi alapú élelmiszereket gyártók és -forgalmazók érdekképviseleti…
Tovább olvasom >Húzzák magukkal az iparági trendek a hullámkartonszegmenst
A világ egyik vezető stratégiai tanácsadó és piackutató vállalata, az…
Tovább olvasom >