Az Unilever a GSK-t ostromolja
Az Unilever nem adja fel, feltehetően újabb ajánlatot tesz majd a GSK fogyasztói üzletágára, miután legutóbbi (december 20-i) 50 milliárd font értékű ajánlatát a GSK elutasította. A Sensodyne fogkrém és az Emergen-C vitaminok gyártója szerint az ajánlat „alulértékeli” az érintett üzletágat és annak jövőbeli kilátásait, és továbbra is kitart terve mellett, mely szerint a fogyasztói üzletágat önálló útjára bocsátja.
A tranzakció – mérete okán – globálisan a legnagyobb lenne a pandémia kitörése óta. Ha megvalósul, a Unilever szépségápolási és személyi higiéniai óriássá nőhetne, mely akár az Estée Lauder-val és a L’Oréallal is versenyben maradhatnak. A GSK pedig mentesülhetne az ügylet révén az elmúlt évben egyre növekvő befektetői nyomástól.
Kapcsolódó cikkeink
Tápláló a szójaalapú húshelyettesítő
Sokan a szójáról úgy gondolják, hogy kevésbé tápláló, mint más…
Tovább olvasom >Burján Csaba a Food Solutions Global Customer Development Igazgatójaként folytatja munkáját
Burján Csaba az Unilever Food Solutions üzletágának Közép- és Délkelet-Európai…
Tovább olvasom >Ott voltunk a (játék)szeren (2. rész)
Megtelt szeptember 19–23. között a Trade Játszótér, vagyis a Trade…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökken a liszt ára
Az élelmiszerárak emelkedése Magyarországon 2022. decemberében nagyjából háromszorosa volt az EU-s…
Tovább olvasom >Akár 3,5 millió forintra is pályázhatnak a kis hentesüzletek
A mikrovállalkozásként működő hentesboltok támogatásával sikerülhet megőrizni és minőségileg magasabb…
Tovább olvasom >A Kelet apró csodái – A nap képe
A török művész, Hasan Kale miniatűröket fest, nagyon-nagyon apró képeket,…
Tovább olvasom >