Az Unilever a GSK-t ostromolja
Az Unilever nem adja fel, feltehetően újabb ajánlatot tesz majd a GSK fogyasztói üzletágára, miután legutóbbi (december 20-i) 50 milliárd font értékű ajánlatát a GSK elutasította. A Sensodyne fogkrém és az Emergen-C vitaminok gyártója szerint az ajánlat „alulértékeli” az érintett üzletágat és annak jövőbeli kilátásait, és továbbra is kitart terve mellett, mely szerint a fogyasztói üzletágat önálló útjára bocsátja.
A tranzakció – mérete okán – globálisan a legnagyobb lenne a pandémia kitörése óta. Ha megvalósul, a Unilever szépségápolási és személyi higiéniai óriássá nőhetne, mely akár az Estée Lauder-val és a L’Oréallal is versenyben maradhatnak. A GSK pedig mentesülhetne az ügylet révén az elmúlt évben egyre növekvő befektetői nyomástól.
Kapcsolódó cikkeink
Villámgyors mosás kompromisszumok nélkül – megérkezett a Coccolino Wonder Wash
Az Unilever legújabb innovációja, a Coccolino Wonder Wash egy új…
Tovább olvasom >Természetes testápolási márkát vásárolt a brit Unilever
Az Unilever felvásárolta az elsősorban utántölthető dezodorjairól ismert brit Wild…
Tovább olvasom >Fenntartható formulákat fejleszt az IBM és a L’Oréal
Fenntartható és nagy teljesítményű kozmetikai termékek fejlesztésének elősegítése érdekében működik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az impulzusvezérelt felfedezésre alapoz a Tedi
Európai terjeszkedését egy olyan jól skálázható diszkontmodellel igyekszik felgyorsítani a…
Tovább olvasom >