Az újrafelhasználást népszerűsíti a Coca-Cola
Az üditőipari óriás 18 ezer fontot fog kiosztani a csapatok között, a pénzt az utánpótlás nevelésre fordíthatják a klubbok.
A „Talent from Trash", azaz „tehetség a szemétből"
szlogennel futó, szeptember 5-én startoló 12 hetes programban 13 futball klub
és rajongóik vesznek részt. A szurkolók az újrahasznosítható háztartási
hulladékok gyűjtésével szerezhetnek pénzt kedvenc csapataiknak. A Coca-Cola
reményei szerint az akció eredményeképpen összességében négy százalékkal emelkedik
majd az újrafelhasználás mértéke a megcélzott közösségekben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >