Az újrafelhasználást népszerűsíti a Coca-Cola
Az üditőipari óriás 18 ezer fontot fog kiosztani a csapatok között, a pénzt az utánpótlás nevelésre fordíthatják a klubbok.
A „Talent from Trash", azaz „tehetség a szemétből"
szlogennel futó, szeptember 5-én startoló 12 hetes programban 13 futball klub
és rajongóik vesznek részt. A szurkolók az újrahasznosítható háztartási
hulladékok gyűjtésével szerezhetnek pénzt kedvenc csapataiknak. A Coca-Cola
reményei szerint az akció eredményeképpen összességében négy százalékkal emelkedik
majd az újrafelhasználás mértéke a megcélzott közösségekben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A karácsonyfa-vásárlás is digitalizálódik: rohamosan nő az igény az online rendelésre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egyre tudatosabbak a gyerekek: 2025-ben is több mint 8 ezer kisiskolás vett részt az Etesd az Eszed oktatóprogram Kihívásában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az OKSZ tagjai azokért, akiknél nem jön a Jézuska
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
