Az újrafelhasználást népszerűsíti a Coca-Cola
Az üditőipari óriás 18 ezer fontot fog kiosztani a csapatok között, a pénzt az utánpótlás nevelésre fordíthatják a klubbok.
A „Talent from Trash", azaz „tehetség a szemétből"
szlogennel futó, szeptember 5-én startoló 12 hetes programban 13 futball klub
és rajongóik vesznek részt. A szurkolók az újrahasznosítható háztartási
hulladékok gyűjtésével szerezhetnek pénzt kedvenc csapataiknak. A Coca-Cola
reményei szerint az akció eredményeképpen összességében négy százalékkal emelkedik
majd az újrafelhasználás mértéke a megcélzott közösségekben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
REGIO JÁTÉK: milliárdos karácsonyi költés a játékpiacon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megjelent a Lidl szakácskönyve
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A JYSK 3 millió forint értékű bútort adományoz az Onkológiai Intézetnek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

