Az új üzletek és az on-line értékesítés vitte előre a H&M-t
A svéd Hennes & Mauritz AB első negyedéves adózott eredménye 2,94 milliárd svéd korona (hozzávetőleg 493 millió dollár), ez 28 százalékos növekedés az egy évvel ezelőtti értékhez képest.
A világ második
legnagyobb divatcége bejelentette, hogy folytatja az expanziót
és idén 190 újabb üzletet nyit,
terjeszkedik a japán és a szaúd-arábiai
piacokon is. A stockholmi tőzsdén jegyzett vállalat a
február végén befejeződött üzleti
negyedévében 19,74 milliárd svéd korona
árbevételt realizált, ez 18 százalékos
növekedés tavalyhoz képest. A társaság
az eredményeket a gyenge dollárnak, az on-line
értékesítés felfuttatásának
és az új üzletek forgalmának köszönheti.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >