Az új üzletek és az on-line értékesítés vitte előre a H&M-t
A svéd Hennes & Mauritz AB első negyedéves adózott eredménye 2,94 milliárd svéd korona (hozzávetőleg 493 millió dollár), ez 28 százalékos növekedés az egy évvel ezelőtti értékhez képest.
A világ második
legnagyobb divatcége bejelentette, hogy folytatja az expanziót
és idén 190 újabb üzletet nyit,
terjeszkedik a japán és a szaúd-arábiai
piacokon is. A stockholmi tőzsdén jegyzett vállalat a
február végén befejeződött üzleti
negyedévében 19,74 milliárd svéd korona
árbevételt realizált, ez 18 százalékos
növekedés tavalyhoz képest. A társaság
az eredményeket a gyenge dollárnak, az on-line
értékesítés felfuttatásának
és az új üzletek forgalmának köszönheti.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >