Az új üzletek és az on-line értékesítés vitte előre a H&M-t
A svéd Hennes & Mauritz AB első negyedéves adózott eredménye 2,94 milliárd svéd korona (hozzávetőleg 493 millió dollár), ez 28 százalékos növekedés az egy évvel ezelőtti értékhez képest.
A világ második
legnagyobb divatcége bejelentette, hogy folytatja az expanziót
és idén 190 újabb üzletet nyit,
terjeszkedik a japán és a szaúd-arábiai
piacokon is. A stockholmi tőzsdén jegyzett vállalat a
február végén befejeződött üzleti
negyedévében 19,74 milliárd svéd korona
árbevételt realizált, ez 18 százalékos
növekedés tavalyhoz képest. A társaság
az eredményeket a gyenge dollárnak, az on-line
értékesítés felfuttatásának
és az új üzletek forgalmának köszönheti.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >