Az új üzletek és az on-line értékesítés vitte előre a H&M-t
A svéd Hennes & Mauritz AB első negyedéves adózott eredménye 2,94 milliárd svéd korona (hozzávetőleg 493 millió dollár), ez 28 százalékos növekedés az egy évvel ezelőtti értékhez képest.
A világ második
legnagyobb divatcége bejelentette, hogy folytatja az expanziót
és idén 190 újabb üzletet nyit,
terjeszkedik a japán és a szaúd-arábiai
piacokon is. A stockholmi tőzsdén jegyzett vállalat a
február végén befejeződött üzleti
negyedévében 19,74 milliárd svéd korona
árbevételt realizált, ez 18 százalékos
növekedés tavalyhoz képest. A társaság
az eredményeket a gyenge dollárnak, az on-line
értékesítés felfuttatásának
és az új üzletek forgalmának köszönheti.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >