Az új üzletek és az on-line értékesítés vitte előre a H&M-t
A svéd Hennes & Mauritz AB első negyedéves adózott eredménye 2,94 milliárd svéd korona (hozzávetőleg 493 millió dollár), ez 28 százalékos növekedés az egy évvel ezelőtti értékhez képest.
A világ második
legnagyobb divatcége bejelentette, hogy folytatja az expanziót
és idén 190 újabb üzletet nyit,
terjeszkedik a japán és a szaúd-arábiai
piacokon is. A stockholmi tőzsdén jegyzett vállalat a
február végén befejeződött üzleti
negyedévében 19,74 milliárd svéd korona
árbevételt realizált, ez 18 százalékos
növekedés tavalyhoz képest. A társaság
az eredményeket a gyenge dollárnak, az on-line
értékesítés felfuttatásának
és az új üzletek forgalmának köszönheti.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >Az Auchan is beszállt a dubaji csokoládéversenybe
A karácsonyi szezon közeledtével már nemcsak a Lidl polcain támad…
Tovább olvasom >