Az új trend – a természet rendje szerint: gyümölcslé, nem koncentrátumból
Világszerte egyre több követőre talál az új trend, a frissen préselt gyümölcslevek imádata. Így még persze nem egyértelmű, mit is takar az új irányzat. Nehéz is új irányzatként fogadni, hiszen nem egy új találmányról van szó, hanem valami olyanról, ami eredendően megadatik számunkra.A frissen préselt gyümölcslevek nem tartalmaznak tartósítószereket, ízesítőket, adalékanyagokat. De ami még fontosabb, nem koncentrátumból készülnek. És itt van a gyümölcsfa magja elásva! Mert a juice-ok nagy része, amelyeket 100%-os gyümölcslevekként ismerünk hazánkban, gyümölcssűrítményből készül, vagyis a könnyebb szállíthatóság miatt elvonják a gyümölcsökből a természetes vizet, így kialakítva azt a koncentrátumot, amelyet később ipari körülmények között vizeznek fel újra. Ezzel ellentétben a Fresh! gyümölcslevek nem sűrűsödnek össze, így nem is hígulnak fel, ezáltal minden úgy marad, ahogy a természet megalkotta: valódi, friss gyümölcsíz, telis tele vitaminokkal és nyomelemekkel.
Az NFC (not from concentrate), természetes gyümölcslevek eredeti „halmazállapotukban” kerülnek csomagolásra. Így megőrzik eredeti vitamin- és nyomelemtartalmukat, ami a valódi ízélmény mellett az egészség megőrzését, az immun- és az emésztőrendszer karbantartását is hatékonyabban támogatja. Mivel a lehető legtermészetesebb, ezért mindenki bátran fogyaszthatja – még a legkisebbek is.
A „gyümölcslé, nem koncentrátumból” mozgalom hazai prémium képviselője, a Fresh!, minden évszakban elérhetővé teszi számunkra a gyümölcsök friss ízét és erejét. Izgalmasan hangzik, hogy az alma és az alma-meggy természetszerűleg hazánkból, míg az ananász Thaiföldről és Közép-Amerikából, a narancs pedig egyenesen Brazíliából származik. A frissen préselt Fresh! alma, alma-meggy, narancs és ananász gyümölcsleveket a családi méretű, 3 és 5 literes, úgynevezett bag-in-box kiszerelésben, illetve 200 ml-es, kisüveges változatban lehet megvásárolni a nagyobb élelmiszerláncokban. (X)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Fél év alatt 100 millió forint felajánlást tettek karitatív célokra a fogyasztók a kötelező visszaváltási rendszer révén
A hat hónapja kezdődött és a mindennapok szerves részévé vált…
Tovább olvasom >