Az új trend – a természet rendje szerint: gyümölcslé, nem koncentrátumból
Világszerte egyre több követőre talál az új trend, a frissen préselt gyümölcslevek imádata. Így még persze nem egyértelmű, mit is takar az új irányzat. Nehéz is új irányzatként fogadni, hiszen nem egy új találmányról van szó, hanem valami olyanról, ami eredendően megadatik számunkra.A frissen préselt gyümölcslevek nem tartalmaznak tartósítószereket, ízesítőket, adalékanyagokat. De ami még fontosabb, nem koncentrátumból készülnek. És itt van a gyümölcsfa magja elásva! Mert a juice-ok nagy része, amelyeket 100%-os gyümölcslevekként ismerünk hazánkban, gyümölcssűrítményből készül, vagyis a könnyebb szállíthatóság miatt elvonják a gyümölcsökből a természetes vizet, így kialakítva azt a koncentrátumot, amelyet később ipari körülmények között vizeznek fel újra. Ezzel ellentétben a Fresh! gyümölcslevek nem sűrűsödnek össze, így nem is hígulnak fel, ezáltal minden úgy marad, ahogy a természet megalkotta: valódi, friss gyümölcsíz, telis tele vitaminokkal és nyomelemekkel.
Az NFC (not from concentrate), természetes gyümölcslevek eredeti „halmazállapotukban” kerülnek csomagolásra. Így megőrzik eredeti vitamin- és nyomelemtartalmukat, ami a valódi ízélmény mellett az egészség megőrzését, az immun- és az emésztőrendszer karbantartását is hatékonyabban támogatja. Mivel a lehető legtermészetesebb, ezért mindenki bátran fogyaszthatja – még a legkisebbek is.
A „gyümölcslé, nem koncentrátumból” mozgalom hazai prémium képviselője, a Fresh!, minden évszakban elérhetővé teszi számunkra a gyümölcsök friss ízét és erejét. Izgalmasan hangzik, hogy az alma és az alma-meggy természetszerűleg hazánkból, míg az ananász Thaiföldről és Közép-Amerikából, a narancs pedig egyenesen Brazíliából származik. A frissen préselt Fresh! alma, alma-meggy, narancs és ananász gyümölcsleveket a családi méretű, 3 és 5 literes, úgynevezett bag-in-box kiszerelésben, illetve 200 ml-es, kisüveges változatban lehet megvásárolni a nagyobb élelmiszerláncokban. (X)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >