Az új, Matcha zöld teás KitKat Japán ízvilágát hozza el Európába
A Nestlé idén tavasszal Európában is bevezeti a Japánban igen népszerű KitKat Matcha zöld teás változatot.
A Matcha zöld teás KitKat csokoládét a Japánban már évek óta kapható több mint 350 variáció egyik legnépszerűbb változata ihlette, amely idén tavasszal már az európai fogyasztók számára is elérhető lesz.
A matcha porított zöld teából készült hagyományos ital, amit a kifinomult teaszertartás részeként már évszázadok óta fogyasztanak Japánban. A Matcha zöld teás KitKat bársonyos fehér csokoládéval készül, aminek köszönhetően zamata édes és aromás.
– A KitKat az egész világon nagyon népszerű, amióta 1935-ben megjelent az Egyesült Királyságban. Az innovatív, különleges ízváltozataival a Nestlé az előző húsz évben egészen más szintre emelte a KitKat csokoládét, így különösen nagy öröm, hogy Japán egyik legikonikusabb és legnépszerűbb KitKat szeletét idén elhozhattuk Európába is – mondta Alexander von Maillot, a Nestlé édesség üzletágának vezetője.
Az európai piacra gyártott Matcha zöld teás KitKat UTZ tanúsítvánnyal rendelkező kakaóbab, valamint Japánból és Kínából származó valódi Matcha zöld tea por felhasználásával készül.
Az új termékbevezetés a KitKat Ruby 2018-as európai bevezetésének folytatása, mellyel a Nestlé az új trendekkel kísérletezni vágyó fogyasztók növekvő igényeit elégíti ki.
Kapcsolódó cikkeink
Megnyitotta első üzletét a Nestlé Portugáliában
A Nestlé Portugal megnyitotta első kiskereskedelmi üzletét az országban, a…
Tovább olvasom >Mélytechnológiai központot nyit a Nestlé az innováció felgyorsítására
Új mélytechnológiai központ létrehozását tervezi a Nestlé Svájcban, hogy megerősítse…
Tovább olvasom >Eltűnt a nevető nyuszi a Nesquik mexikói dobozáról
Mexikóban többé nem szerepel a jól ismert nevető nyuszifigura a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Telt ház lesz 10 km-en a 30. ALDI Női Futógálán
Kiemelkedő érdeklődés előzi meg Magyarország egyetlen női futóversenyét, a 30.…
Tovább olvasom >Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >10 előadó, 1 ügy, 1 SUPERALBUM – mert minden gyermek hangja számít
A Banana Records kiadó és kreatív ügynökség egy különleges zenei…
Tovább olvasom >