Az új, Matcha zöld teás KitKat Japán ízvilágát hozza el Európába
A Nestlé idén tavasszal Európában is bevezeti a Japánban igen népszerű KitKat Matcha zöld teás változatot.
A Matcha zöld teás KitKat csokoládét a Japánban már évek óta kapható több mint 350 variáció egyik legnépszerűbb változata ihlette, amely idén tavasszal már az európai fogyasztók számára is elérhető lesz.
A matcha porított zöld teából készült hagyományos ital, amit a kifinomult teaszertartás részeként már évszázadok óta fogyasztanak Japánban. A Matcha zöld teás KitKat bársonyos fehér csokoládéval készül, aminek köszönhetően zamata édes és aromás.
– A KitKat az egész világon nagyon népszerű, amióta 1935-ben megjelent az Egyesült Királyságban. Az innovatív, különleges ízváltozataival a Nestlé az előző húsz évben egészen más szintre emelte a KitKat csokoládét, így különösen nagy öröm, hogy Japán egyik legikonikusabb és legnépszerűbb KitKat szeletét idén elhozhattuk Európába is – mondta Alexander von Maillot, a Nestlé édesség üzletágának vezetője.
Az európai piacra gyártott Matcha zöld teás KitKat UTZ tanúsítvánnyal rendelkező kakaóbab, valamint Japánból és Kínából származó valódi Matcha zöld tea por felhasználásával készül.
Az új termékbevezetés a KitKat Ruby 2018-as európai bevezetésének folytatása, mellyel a Nestlé az új trendekkel kísérletezni vágyó fogyasztók növekvő igényeit elégíti ki.
Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Felhagy a Nutri-Score használatával a Nestlé Svájcban
Idén nyártól kezdődően fokozatosan szünteti meg a Nutri-Score címke megjelenítését…
Tovább olvasom >Világszerte kapható lesz a Nestlé Sinergity csecsemőtápszere
A Nestlé bejelentette, hogy globálisan bevezeti Sinergity nevű, tudományos kutatásokra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Z generáció: Épphogy kijönnek a fizetésükből, mégis félretesznek
„Lusták, felelőtlenek, nem érdeklik őket a pénzügyek!” Ehhez hasonló sztereotípiákkal…
Tovább olvasom >A „zsugorodó termékek” nyomában – Magyarország élen jár a shrinkflation szabályozásban
A DLA Piper legfrissebb jelentése, az International Shrinkflation Guide, átfogó…
Tovább olvasom >A kollégák elkötelezett munkájának köszönhetően a Tesco 73 százalékkal csökkentette élelmiszer-hulladékát
A Tesco a napokban publikálta kilencedik élelmiszerhulladék-jelentését, amelyben a hulladék…
Tovább olvasom >