Az Uber Eatsszel társulva kínál gyors házhozszállítást a Waitrose
A Waitrose brit szupermarketcsoport az Uber Eats gyorsfutárcéggel összefogva kínál házhoz szállítási szolgáltatást, melynek keretében a vásárlók a megrendelt élelmiszereket akár 20 perc elteltével kézhez kaphatják otthonukban – jelentette be a két vállalat.
A Waitrose, amely a munkavállalók tulajdonában lévő John Lewis Partnership része, közölte, hogy az Uber Eats platformján elindult „többéves” együttműködés kezdetben öt londoni üzletben elérhető, de augusztus végéig több mint 200 üzletben kerül bevezetésre.
Az online csatorna részesedése a teljes brit élelmiszerpiacon a COVID-19 előtt mintegy 7% volt. A világjárvány idején 15% körül tetőzött, de azóta 10,4%-ra esett vissza az NIQ piackutató szerint.
A Waitrose szerint az Uber Eatsszel kötött megállapodás a Deliveroo-val fennálló partnerségére és saját online bevásárlási üzletágára épül. Az Uber Eats a Waitrose mellett már együttműködik a brit Sainsbury’s, az Asda, a Morrisons, a Co-op és az Iceland láncokkal is.
Kapcsolódó cikkeink
Korszellem a palackban
A palackozott vizek csomagolásával és szállításával járó környezetszennyezés mértékét is…
Tovább olvasom >Nyári kedvenc a jegeskávé
A kávékedvelők több mint fele rendszeresen vagy alkalmanként fogyaszt jegeskávét…
Tovább olvasom >A Nébih a balatoni vendéglátóhelyekről
A Nébih nyári szezonális ellenőrzéseinek sorában a turisztikai szempontból nagy…
Tovább olvasom >További cikkeink
McKinsey: az élelmiszerkereskedelemben továbbra is fontos szerephez jut a vásárlóknak kínált ár-érték arány
A McKinsey tanácsadó cég által nemrégiben megkérdezett fogyasztók több mint…
Tovább olvasom >Születésnapi játékokkal vár a 30 éves Rossmann
Maratoni hosszúságú nyereményjáték-sorozattal készül az év végére a Rossmann: 3…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszerek, italok, dohány kivitelének volumene 2,9, a behozatalé 11 százalékkal kisebb lett
Júliusban a kivitel volumene 3,2 százalékkal nőtt, míg a behozatalé…
Tovább olvasom >