Az Uber Eatsszel társulva kínál gyors házhozszállítást a Waitrose
A Waitrose brit szupermarketcsoport az Uber Eats gyorsfutárcéggel összefogva kínál házhoz szállítási szolgáltatást, melynek keretében a vásárlók a megrendelt élelmiszereket akár 20 perc elteltével kézhez kaphatják otthonukban – jelentette be a két vállalat.
A Waitrose, amely a munkavállalók tulajdonában lévő John Lewis Partnership része, közölte, hogy az Uber Eats platformján elindult „többéves” együttműködés kezdetben öt londoni üzletben elérhető, de augusztus végéig több mint 200 üzletben kerül bevezetésre.
Az online csatorna részesedése a teljes brit élelmiszerpiacon a COVID-19 előtt mintegy 7% volt. A világjárvány idején 15% körül tetőzött, de azóta 10,4%-ra esett vissza az NIQ piackutató szerint.
A Waitrose szerint az Uber Eatsszel kötött megállapodás a Deliveroo-val fennálló partnerségére és saját online bevásárlási üzletágára épül. Az Uber Eats a Waitrose mellett már együttműködik a brit Sainsbury’s, az Asda, a Morrisons, a Co-op és az Iceland láncokkal is.
Kapcsolódó cikkeink
A józanság szava
Egyelőre kicsi, behatárolt, de önmagához képest kifejezetten gyorsan fejlődő szegmens…
Tovább olvasom >Legeltetett állatoktól származó saját márkás tejszínt vezetett be a Waitrose
A Waitrose & Partners új, szabad tartású állatoktól származó tejszíntermékeket…
Tovább olvasom >Újrahasznosítja a parafadugót a brit Waitrose
Elsőként vezet be a Waitrose az Egyesült Királyságban parafadugó újrahasznosítási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >