Az Uber Eatsszel társulva kínál gyors házhozszállítást a Waitrose
A Waitrose brit szupermarketcsoport az Uber Eats gyorsfutárcéggel összefogva kínál házhoz szállítási szolgáltatást, melynek keretében a vásárlók a megrendelt élelmiszereket akár 20 perc elteltével kézhez kaphatják otthonukban – jelentette be a két vállalat.
A Waitrose, amely a munkavállalók tulajdonában lévő John Lewis Partnership része, közölte, hogy az Uber Eats platformján elindult „többéves” együttműködés kezdetben öt londoni üzletben elérhető, de augusztus végéig több mint 200 üzletben kerül bevezetésre.
Az online csatorna részesedése a teljes brit élelmiszerpiacon a COVID-19 előtt mintegy 7% volt. A világjárvány idején 15% körül tetőzött, de azóta 10,4%-ra esett vissza az NIQ piackutató szerint.
A Waitrose szerint az Uber Eatsszel kötött megállapodás a Deliveroo-val fennálló partnerségére és saját online bevásárlási üzletágára épül. Az Uber Eats a Waitrose mellett már együttműködik a brit Sainsbury’s, az Asda, a Morrisons, a Co-op és az Iceland láncokkal is.
Kapcsolódó cikkeink
Új lendületet kap a LoveRaw: felvásárolta a Smart Organic
A bolgár székhelyű Smart Organic felvásárolta a brit LoveRaw vegán…
Tovább olvasom >A Royal Maillel együtt telepít csomagautomatákat üzleteibe a Sainsbury’s
Hosszú távú együttműködésre lépett a Sainsbury’s és a Royal Mail,…
Tovább olvasom >Újra Fairtrade minősítésű a Sainsbury’s saját márkás teája
A Sainsbury’s bejelentette, hogy ismét Fairtrade minősítést kap saját márkás…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >