Az Uber Eatsszel társulva kínál gyors házhozszállítást a Waitrose
A Waitrose brit szupermarketcsoport az Uber Eats gyorsfutárcéggel összefogva kínál házhoz szállítási szolgáltatást, melynek keretében a vásárlók a megrendelt élelmiszereket akár 20 perc elteltével kézhez kaphatják otthonukban – jelentette be a két vállalat.
A Waitrose, amely a munkavállalók tulajdonában lévő John Lewis Partnership része, közölte, hogy az Uber Eats platformján elindult „többéves” együttműködés kezdetben öt londoni üzletben elérhető, de augusztus végéig több mint 200 üzletben kerül bevezetésre.
Az online csatorna részesedése a teljes brit élelmiszerpiacon a COVID-19 előtt mintegy 7% volt. A világjárvány idején 15% körül tetőzött, de azóta 10,4%-ra esett vissza az NIQ piackutató szerint.
A Waitrose szerint az Uber Eatsszel kötött megállapodás a Deliveroo-val fennálló partnerségére és saját online bevásárlási üzletágára épül. Az Uber Eats a Waitrose mellett már együttműködik a brit Sainsbury’s, az Asda, a Morrisons, a Co-op és az Iceland láncokkal is.
Kapcsolódó cikkeink
Kávézót nyit egyes üzleteiben a brit Waitrose
Tovább bővítette együttműködését a Waitrose tulajdonosa, a John Lewis Partnership…
Tovább olvasom >A józanság szava
Egyelőre kicsi, behatárolt, de önmagához képest kifejezetten gyorsan fejlődő szegmens…
Tovább olvasom >Legeltetett állatoktól származó saját márkás tejszínt vezetett be a Waitrose
A Waitrose & Partners új, szabad tartású állatoktól származó tejszíntermékeket…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >