Az STI-csoport felvásárolta a Line Packaging & Display gyárat
Az STI-csoport, Európa vezető POS-megoldásait, illetve magas minőségű csomagolóanyagait kínáló vállalata felvásárolta az Egyesült Királyság-beli kiskereskedelmi display vállalkozást, a Line Packaging & Display Limitedet 2010. március 31-én.
Az STI-csoportnak, mely egy német, családi tulajdonban lévő vállalkozás, az új gyár felvásárlása által lehetősége nyílik még inkább teljes körű szolgáltatást nyújtania megrendelői számára.
A körülbelül 100 embert foglalkoztató Line Packaging & Display, Londontól 30 mérföldre, Gillinghamban (Kent) található. 1979-ben alapították a gyárat és az árbevétele 15,75 millió angol font (17.50 millió euró). A döntés következményeként nem szűntek meg munkahelyek.
Geoff Down, a Line Packaging & Display alapítója még 6-12 hónapot fog dolgozni nyugdíjba vonulása előtt. Geoff így nyilatkozott: „Azt a döntést, hogy az STI-csoporthoz csatlakoztunk, a piaci igények és a termékportfólió kiterjesztésének lehetősége alapozták meg, illetve az a tény, hogy így egy nemzetközi dimenzió részesei lehetünk egy csoport tagjaként.”
Dr. Tom Giessler, az STI-csoport pénzügyi igazgatója úgy véli, hogy a felvásárlás megerősíti a csoport képességeit és szaktudását az európai display iparágban és alaposan megemeli majd az üzleti érdeket az Egyesült Királyság piacán is. A Line az egyike az Egyesült Királyság-beli vezető kiskereskedelmi displaygyártóknak.”
Giessler Úr még hozzátette: „A Line tökéletes tagja az STI-csoportnak, hiszen rendkívül erős a displaytervezésben illetve –gyártásban. A Line Packaging & Display erősségei, ahogyan rugalmassága és termékportfóliója ideálisan illeszkedik az STI-csoportéhoz.”
Paul Clarke, a Line Ltd. ügyvezető igazgatója, Dr. Tom Giessler, az STI-csoport pénzügyi igazgatója és Geoff Down, a Line Ltd. alapító ügyvezető igazgatója (balról) örömmel várják a sikeres jövőbeni együttműködést.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >