Az RFID-bevásárlókocsi forradalmasítja az offline csatornákat
A kereskedelem napjainkban hasonlóan jelentős változás előtt áll, mint 70 éve, amikor az akkori új fogyasztói elváráshoz, az önkiszolgálás igényéhez kellett alkalmazkodnia. A Wanzl cég ma, az új digitális kihívásban is szeretné kereskedelmi partnereit olyan eszközökkel támogatni, melyek akár versenyelőnyt is jelenthetnek az online kereskedelemmel szemben.
Habár a kereskedők naponta fizikailag is találkoznak vevőikkel az offline csatornákban, egyedi igényeikről, vásárlási szokásaikról alig tudnak valamit. Ezzel szemben az internet algoritmusai gondoskodnak arról, hogy a vevő mindig pontosan azt az ajánlatot kapja, ami érdekli. A kereskedőknek, ha valóban lojális vevőkört szeretnének kiépíteni, meg kell ismerniük vásárlóik igényeit, és élménnyé kell tenniük a bevásárlást. Az áruk keresgélésének, a felesleges reklámoknak és a kasszapultok előtti várakozásoknak a kiiktatása mellett szükséges optimalizálniuk az áruház összes folyamatát.
Ezt az offline üzletekben lévő információs hézagot kívánja lezárni a wanzl connect rendszer, mely új, élményszerű vásárlási folyamatokat generál. A fejlesztés egyik alappillére az RFID-azonosítóval ellátott bevásárlókocsi, ami lehetővé teszi, hogy a fizikai boltokban történő bevásárlás közel olyan egyszerű legyen, mint az a néhány kattintás az interneten.

Nagy Edit
Wanzl Magyarország
ügyvezető igazgató
Az applikáción bejelentkezve, a vevő igényei szerint szervezi a bevásárlást. Az alkalmazással a digitális bevásárlólista termékeit könnyedén megtalálja, emellett személyre szabott promóciókat, ajánlatokat, esetleg receptajánlatot is kap. A wanzl connect érzékeli az áruházban az átlagos mozgási utakat, bevásárlási időket és a polcok előtti tartózkodási időt. A vásárlás végén, mielőtt túl hosszú lenne a sor, a rendszer javaslatot tesz újabb kasszaasztal kinyitására, de más, beavatkozásra váró helyszínről is informálja az áruházvezetőt. A vásárlás folyamatában a vevő maga is beszkennelheti az árut, és az alkalmazás segítségével fizethet a kijáratnál.
„Egészen közel lenni a vásárlókhoz” – ezt az előnyt nyújtja a wanzl connect. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Tiszta haszon!
A higiéniai piac néhány nagy szereplőjét piacról, termékújdonságokról, vásárlói preferenciákról,…
Tovább olvasom >Már több ezren használják a BudapestGO új vásárlási funkcióit
Már két hónapja elérhetők a BudapestGO új vásárlási funkciói: a…
Tovább olvasom >Krisán László: A stabilizáció az első lépés, de a versenyképességhez új válaszokra van szükség
A vállalkozások számára 2024 a stabilizáció időszaka volt – de…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >