Az RFID-bevásárlókocsi forradalmasítja az offline csatornákat
A kereskedelem napjainkban hasonlóan jelentős változás előtt áll, mint 70 éve, amikor az akkori új fogyasztói elváráshoz, az önkiszolgálás igényéhez kellett alkalmazkodnia. A Wanzl cég ma, az új digitális kihívásban is szeretné kereskedelmi partnereit olyan eszközökkel támogatni, melyek akár versenyelőnyt is jelenthetnek az online kereskedelemmel szemben.
Habár a kereskedők naponta fizikailag is találkoznak vevőikkel az offline csatornákban, egyedi igényeikről, vásárlási szokásaikról alig tudnak valamit. Ezzel szemben az internet algoritmusai gondoskodnak arról, hogy a vevő mindig pontosan azt az ajánlatot kapja, ami érdekli. A kereskedőknek, ha valóban lojális vevőkört szeretnének kiépíteni, meg kell ismerniük vásárlóik igényeit, és élménnyé kell tenniük a bevásárlást. Az áruk keresgélésének, a felesleges reklámoknak és a kasszapultok előtti várakozásoknak a kiiktatása mellett szükséges optimalizálniuk az áruház összes folyamatát.
Ezt az offline üzletekben lévő információs hézagot kívánja lezárni a wanzl connect rendszer, mely új, élményszerű vásárlási folyamatokat generál. A fejlesztés egyik alappillére az RFID-azonosítóval ellátott bevásárlókocsi, ami lehetővé teszi, hogy a fizikai boltokban történő bevásárlás közel olyan egyszerű legyen, mint az a néhány kattintás az interneten.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2018/10/Nagy-Edit_Wanzl_opt_cropped-232x300.jpg)
Nagy Edit
Wanzl Magyarország
ügyvezető igazgató
Az applikáción bejelentkezve, a vevő igényei szerint szervezi a bevásárlást. Az alkalmazással a digitális bevásárlólista termékeit könnyedén megtalálja, emellett személyre szabott promóciókat, ajánlatokat, esetleg receptajánlatot is kap. A wanzl connect érzékeli az áruházban az átlagos mozgási utakat, bevásárlási időket és a polcok előtti tartózkodási időt. A vásárlás végén, mielőtt túl hosszú lenne a sor, a rendszer javaslatot tesz újabb kasszaasztal kinyitására, de más, beavatkozásra váró helyszínről is informálja az áruházvezetőt. A vásárlás folyamatában a vevő maga is beszkennelheti az árut, és az alkalmazás segítségével fizethet a kijáratnál.
„Egészen közel lenni a vásárlókhoz” – ezt az előnyt nyújtja a wanzl connect. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Leáll a Carrefour az akciós újságok terjesztésével Franciaországban
Március 31-ével megszünteti a Carrefour a nyomtatott promóciós szóróanyagok terjesztését…
Tovább olvasom >Bank360: Költekezés helyett inkább spórolt a lakosság karácsony előtt
Az ünnepek előtt még szépen híztak a lakossági bankszámlák és…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: „Lighting the Way to Smarter Stores!”
A visszaszámlálás elkezdődött! – Hamarosan megnyitja kapuit a kiskereskedelmi technológiák 2025-ös…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >