Az RFID-bevásárlókocsi forradalmasítja az offline csatornákat
A kereskedelem napjainkban hasonlóan jelentős változás előtt áll, mint 70 éve, amikor az akkori új fogyasztói elváráshoz, az önkiszolgálás igényéhez kellett alkalmazkodnia. A Wanzl cég ma, az új digitális kihívásban is szeretné kereskedelmi partnereit olyan eszközökkel támogatni, melyek akár versenyelőnyt is jelenthetnek az online kereskedelemmel szemben.
Habár a kereskedők naponta fizikailag is találkoznak vevőikkel az offline csatornákban, egyedi igényeikről, vásárlási szokásaikról alig tudnak valamit. Ezzel szemben az internet algoritmusai gondoskodnak arról, hogy a vevő mindig pontosan azt az ajánlatot kapja, ami érdekli. A kereskedőknek, ha valóban lojális vevőkört szeretnének kiépíteni, meg kell ismerniük vásárlóik igényeit, és élménnyé kell tenniük a bevásárlást. Az áruk keresgélésének, a felesleges reklámoknak és a kasszapultok előtti várakozásoknak a kiiktatása mellett szükséges optimalizálniuk az áruház összes folyamatát.
Ezt az offline üzletekben lévő információs hézagot kívánja lezárni a wanzl connect rendszer, mely új, élményszerű vásárlási folyamatokat generál. A fejlesztés egyik alappillére az RFID-azonosítóval ellátott bevásárlókocsi, ami lehetővé teszi, hogy a fizikai boltokban történő bevásárlás közel olyan egyszerű legyen, mint az a néhány kattintás az interneten.

Nagy Edit
Wanzl Magyarország
ügyvezető igazgató
Az applikáción bejelentkezve, a vevő igényei szerint szervezi a bevásárlást. Az alkalmazással a digitális bevásárlólista termékeit könnyedén megtalálja, emellett személyre szabott promóciókat, ajánlatokat, esetleg receptajánlatot is kap. A wanzl connect érzékeli az áruházban az átlagos mozgási utakat, bevásárlási időket és a polcok előtti tartózkodási időt. A vásárlás végén, mielőtt túl hosszú lenne a sor, a rendszer javaslatot tesz újabb kasszaasztal kinyitására, de más, beavatkozásra váró helyszínről is informálja az áruházvezetőt. A vásárlás folyamatában a vevő maga is beszkennelheti az árut, és az alkalmazás segítségével fizethet a kijáratnál.
„Egészen közel lenni a vásárlókhoz” – ezt az előnyt nyújtja a wanzl connect. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Tavaly az AI gondoskodott a boldog karácsonyi vásárlási élményről
A mesterséges intelligencia (AI) a legutóbbi karácsonyi vásárlás során is…
Tovább olvasom >Leáll a Carrefour az akciós újságok terjesztésével Franciaországban
Március 31-ével megszünteti a Carrefour a nyomtatott promóciós szóróanyagok terjesztését…
Tovább olvasom >Bank360: Költekezés helyett inkább spórolt a lakosság karácsony előtt
Az ünnepek előtt még szépen híztak a lakossági bankszámlák és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >