Az osztrákok fele akciós újságok alapján állítja össze bevásárlólistáját
A Focus Media Research az osztrákok akciósújság-preferenciáit a németajkú országokkal és Európa más területeivel hasonlította össze
Akár az infláció miatt jelenleg feszült fogyasztói hangulat, akár egyszerűen csak az, hogy a nyomtatott média hagyományosan nagy jelentőséggel bír a német nyelvű országokban, a Focus Media Research új európai tanulmánya szerint egyértelmű, hogy az akciós újság továbbra is meghatározó szerephez jut a fogyasztókat sikeresen elérő promóciós stratégia szempontjából.
Ausztriában és Németországban a (nyomtatott vagy digitális) kiadványokat tekintik az élelmiszer-kereskedelemben és a drogériákban/parfümériákban a legmotiválóbb reklámhordozónak. Az ajánlatok online kommunikációs eszközei, mint például az online üzletek és a kiskereskedelmi weboldalak, árösszehasonlító portálok és mobilalkalmazások a klasszikus vagy online akciós újságok mögött állnak.
Svájcban kicsit más a helyzet – bár a svájciak körében az akciós újság az első helyen áll, a vizsgált médiatípusok mixelése kiegyensúlyozott.
A motiváció mellett természetesen a tényleges használat áll előtérben. Ausztriában és Németországban a válaszadók több mint háromnegyede állítja, hogy intenzíven használja a szórólapokat (függetlenül attól, hogy az nyomtatott vagy digitális) az élelmiszervásárláshoz vagy az áruk közötti böngészéshez. Svájcban a fogyasztók fele használja intenzíven a szórólapot.
Kapcsolódó cikkeink
Továbbra is az Edeka a német vásárlók kedvence
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ételmentés német léptékben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szárnyal a Kaufland online piactere Lengyelországban és Ausztriában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kissé javult az üzleti hangulat szeptemberben az euróövezetben és az EU-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Harmadával csökkent az élelmiszerpazarlásunk az elmúlt 8 évben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új külsőt kapnak a PET-palackok: januártól kötelező a 25% újrahasznosított tartalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >