Az orosz retailerek limitálják a haszonkulcsot a „társadalmilag fontos” termékeknél
Az orosz retailerek, köztük a Magnit, az O’Key, az X5 retailcsoport és az Auchan Oroszország bejelentették, hogy önkéntes alapon 5%-nál limitálják a haszonkulcsot az olyan termékeknél, mint a pékáruk, a tejtermékek, a cukor és egyes zöldségek.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/03/russian-retailers-limit-margins-on-socially-important-products-300x202.webp)
Segítik a lakosságot a nehéz helyzetben
A lépésnek az a célja, hogy biztosítani lehessen az alapvető élelmiszerek elérhetőségét a vásárlók számára a rendkívüli infláció közepette is.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A váratlanul alacsony júniusi infláció meglepte az elemzőket
A héten megjelent magyar inflációs adat kellemes meglepetést okozott: a…
Tovább olvasom >Az élelmiszerárak gyorsuló ütemben emelkedtek Németországban
Lassult a németországi infláció júniusban a szövetségi statisztikai hivatal, a…
Tovább olvasom >Az élelmiszerek 1,1 százalékkal drágultak Romániában
Júniusban 4,9 százalékra csökkent az éves infláció Romániában – közölte…
Tovább olvasom >További cikkeink
VOSZ Barométer – 2024. II. negyedév: kötelező optimizmus vagy valódi növekedés?
Az inflációs érzékelés továbbra is jelen van hazai vállalkozásoknál, miközben…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >