Az orosz retailerek limitálják a haszonkulcsot a „társadalmilag fontos” termékeknél
Az orosz retailerek, köztük a Magnit, az O’Key, az X5 retailcsoport és az Auchan Oroszország bejelentették, hogy önkéntes alapon 5%-nál limitálják a haszonkulcsot az olyan termékeknél, mint a pékáruk, a tejtermékek, a cukor és egyes zöldségek.

Segítik a lakosságot a nehéz helyzetben
A lépésnek az a célja, hogy biztosítani lehessen az alapvető élelmiszerek elérhetőségét a vásárlók számára a rendkívüli infláció közepette is.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Szárnyalnak az árak a baromfipiacon: drágult a csirke, a pulyka és a tojás is
Az elmúlt hónapokban látványos áremelkedés zajlott le a hazai baromfi-…
Tovább olvasom >Lassulás és áremelkedés egyszerre – így alakul a tejpiac nyáron
A tejágazatban egyszerre van jelen a nemzetközi árnövekedés és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A legnagyobb hazai webshopok oldalainak a karbonlábnyomát mérte meg a magyar startup
Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane, az…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >