Az orosz retailerek limitálják a haszonkulcsot a „társadalmilag fontos” termékeknél
Az orosz retailerek, köztük a Magnit, az O’Key, az X5 retailcsoport és az Auchan Oroszország bejelentették, hogy önkéntes alapon 5%-nál limitálják a haszonkulcsot az olyan termékeknél, mint a pékáruk, a tejtermékek, a cukor és egyes zöldségek.
A lépésnek az a célja, hogy biztosítani lehessen az alapvető élelmiszerek elérhetőségét a vásárlók számára a rendkívüli infláció közepette is.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Óvatosan, de tudatosan terveznek a hazai vállalkozások – VOSZ Barométer üzleti hangulatelemzés – 2024. I. negyedév
A bizonytalanság továbbra is erősen érezhető a hazai vállalkozások üzleti…
Tovább olvasom >Raskó György: az alapvető élelmiszerek megvásárlása is komoly kihívást jelent számos magyar háztartás számára
A magyar lakosság körében továbbra is érzékelhető az elszegényedés súlyos…
Tovább olvasom >A nemzetközi pénzügyi intézmények szerint Magyarország visszatér a gazdasági növekedés pályájára
A nemzetközi pénzügyi intézmények előrejelzése szerint a magyar gazdaság idén…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták az „Év promóciója 2024”-díjakat
Idén 16. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >Megnyitott Esztergom első McDonald’s étterme
A mai napon megnyílt Esztergom város első McDonald’s étterme. A beruházás…
Tovább olvasom >