Az organikus gazdálkodást támogatja a REWE és a Naturland
A REWE Group a Naturlanddal indított közös kezdeményezésével kívánja segíteni a gazdákat a biogazdálkodásra való áttérésben, és bővíteni az üzleteiben kínált biogyümölcs- és biozöldség-kínálatot.
Sok vásárló keresi a növényvédőszerektől mentes és természetes ízű zöldséget és gyümölcsöt. A gazdák számára azonban a biogazdálkodásra való átállás az első években költséges, ráadásul az átállás időszakában nem címkézhetik termékeiket „bio” megjelöléssel.
A REWE és a Naturland ezt a folyamatot kívánja segíteni azzal, hogy a második átmeneti évben lévő gyümölcs- és zöldségtermesztő gazdaságok termékeit Wegbereiter (úttörők) néven forgalmazzák.
A gazdák az átállási költségeik egy részét ezen „úttörő” termékek értékesítéséből származó többletbevételből tudják majd finanszírozni.
A bajorországi REWE áruházakban már meg is jelentek az első Wegbereiter termékek az abensbergi Kügel spárgafarmról, ahol már folyamatban van a biogazdálkodásra való áttérés.
Naturland
A Naturland a gazdaságoknak az átállás idején tanácsadást kínál, és a gazdák egyéni kérdéseire és felvetéseire is választ ad. Ezen kívül a Naturland biztosítja az előírásoknak való megfelelést az első naptól kezdve.
„Ha mi, mint társadalom fenntarthatóan hozzá akarunk járulni az ökológiai átalakuláshoz, támogatnunk kell az átállásra hajlandó gazdaságokat a gazdaságilag nehéz időszakban” – mondta Stephan Weist, a REWE zöldség-gyümölcs és virág beszerzési vezetője. „A Naturlanddal közös Wegbereiter programunk egyszerű, innovatív és hasznos gyorsítóprogram, amely támogatja az ökológiai gazdálkodásra való átállást, ugyanakkor biztonságot és átlátható hozzáadott értéket nyújt a fogyasztóknak.”
Kapcsolódó cikkeink
A zöldségek árának csökkentésével támogatta kora ősszel az egészséges táplálkozást a norvég Kiwi
A norvég diszkont kereskedő, a Kiwi csökkenti a 25 legkeresettebb…
Tovább olvasom >Összefogott az Amazon és a Knuspr Németországban
Új online élelmiszer-nagyhatalom alakult Németországban, ahol együttműködésre lépett az amerikai…
Tovább olvasom >Tovább hangsúlyozza az Aldi árvezető szerepét Németországban
Németországban elsőként lépett az Aldi és csökkentette tartósan az olívaolaj…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >