Az Orbit segít a randizásban
A Mars sajtóközleménye szerint az Orbit rágó „Parent Sitter” (szülővigyázó) csomagot ajánl azoknak az USA lakos, 18 évüket betöltött fiatal felnőtteknek, akik a pandémia, utazási tilalmak, munkahelyi, anyagi vagy személyes okok miatt visszaköltöztek a szüleikhez.
Az Y generációnak eddig se volt könnyű a randizás, az alkalmazásokban terjedő minősíthetetlen üzenetek és trollkodások mellett az idei év újabb kihívásokat hozott a párkeresésben.
Kérdő tekintetek helyett
A világjárvány egyik következménye, hogy sok fiatal felnőtt visszaköltözött a szüleihez, ami megnehezítheti a kapcsolatteremtést és a randizást. Minden idők legmagasabb értékét mérte a Pew Research kutatása, ami szerint a 18-29 éves fiatalok 52%-a lakik egyik vagy mindkét szülőjével az USA-ban. Ezt megelőzően 1940-ben, a gazdasági világválságban mértek hasonlóan magas, 48%-os értéket.
A helyzet riasztó, pedig a bekuckózós, összebújós szezon most kezdődik. Az Orbit rágó bevállalja a szülővigyázást, hogy a vizslató, mindig kíváncsi szülői tekinteteket, kérdőrevonást, aggodalmaskodást távol tartsa a randizni vágyó fiataloktól. A csomag minden szülőtípusra alkalmazható. Van benne online főzőkurzus, azoknak a szülőknek, akik szeretik a konyhai elfoglaltságokat és a finom ételeket. Növény házhozszállítás az olyan szülőknek, akik mindenáron gondoskodni szeretnének valamiről. TV streaming, hiszen a szülőknek is jár a nasizós, filmnézős lazulás.
Tartsd tisztán
Az Orbit szülővigyázó csomag a márka „Keep It Clean” (Tartsd tisztán) kampány része, amely a randizási szokások megtisztítását, az online ismerkedési lehetőségek közti eligazodás segítését tűzte zászlajára. Az Orbit meg akarja könnyíteni a 2020-ban elnehezült társkeresést, hogy az újra könnyű és vidám legyen, hiszen nem kell hozzá más, csak jó első benyomás, friss lehelet és magabiztos mosoly.
Október 27-től november 2-ig várják Twitter üzenetben a leírásokat arról, kinek miért jönne jól az Orbit szülővigyázó csomag, hogy a következő randi jól sikerüljön. A #OrbitParentSitter és #Sweepstakes hashtagekkel posztolók közül 800 szerencsés nyertest sorsolnak ki 2020 november 12-én, akik az egyenként 135 dollár értékű csomagot megkapják.
Kapcsolódó cikkeink
Az USA készülő új étrendi irányelvei a növényi fehérjéknek adhatnak prioritást
Az Egyesült Államok Egészségügyi Minisztériuma (HHS) és Mezőgazdasági Minisztériuma (USDA)…
Tovább olvasom >Közös nyereményjátékot hirdet a MOL és a Mastercard
A MOL és a Mastercard újabb közös nyereményjátékot hirdet, amelyben…
Tovább olvasom >Az amerikai kiskereskedelmi forgalom a vártnál jelentősebben bővült júliusban
Az Egyesült Államokban az elemzők által vártnál jelentősebben bővült a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >