Az Orbit immár harmadszor támogatta az SOS Gyermekfalvakat
Minden gyermek megérdemli, hogy mosolyoghasson! Ennek okán az Orbit már harmadik alkalommal csalt mosolyt a rászoruló gyerekek arcára. A Gyermekmosoly kampány során idén 11 243 788 Ft gyűlt össze az SOS Gyermekfalvaknak, amely a vér szerinti szüleik nélkül élő hátrányos helyzetű gyerekekről gondoskodik. A kezdeményezés célja az adománygyűjtés mellett nemcsak a megfelelő szájhigiénia fontosságának népszerűsítése, de a gyermekek egészséges önbizalmának támogatása is volt.
A Mars vállalat portfóliójába tartozó Orbit promóciója ebben az évben augusztus 23-tól október 7-ig tartott. A 6 hetes kampány alatt az eladott termékekből 10 784 909 forint gyűlt össze. A tavalyi évhez hasonlóan, az Auchan Retail Magyarország és az OMV Hungária is csatlakozott a kezdeményezéshez. A náluk vásárolt Obit termékek további 1-1%-kal növelték az SOS-nek gyűjtött adomány értékét, amely így végül összesen 11 243 788 forintra emelkedett. A szervezet az összeget idén is az SOS Gyermekfalvak karbantartására fordítja.
„A gyerekek mosolya számunkra a legfontosabb a világon. 400 gyereknek adunk otthont az SOS Gyermekfalvakban nevelőszülői családokban. Mindegyik gyereknek nehéz élete volt, mert szüleik nem tudtak róluk megfelelően gondoskodni. A nap 24 órájában, 365 napon át, több éven keresztül mellettük vagyunk. Támogatjuk őket, hogy feldolgozzák a múltban szerzett sérüléseiket, behozzák lemaradásaikat, legyen gyerekkoruk. A legfontosabb a biztonságos, kiszámítható otthon számukra, amit mi jelentünk nekik. Ennek biztosításában segít nekünk az Orbit támogatásával” – mondta Romet-Balla Ágnes, az SOS Gyermekfalvak adománygyűjtési és kommunikációs igazgatója.
Az Orbit a pénzügyi támogatáson túl fogápolási csomagokat, szájhigiéniai szűrést és edukációs programokat is biztosított a gyermekek számára. Mivel a Gyermekmosoly kampány célja nemcsak a megfelelő szájhigiénia fontosságának népszerűsítése, de a gyermekek egészséges önbizalmának támogatása is, így Idén egy különleges projekttel bővült a kezdeményezés. Dombóvári István, azaz Dombi gyerekek bevonásával egy kampányfilmet készített, amely a mosoly és nevetés fontosságára hívja fel a figyelmet.
„Nagyon örülünk, hogy az idén három éves kampány ismét összefogásra buzdította az embereket, és hogy ilyen szép összeget sikerült összegyűjtenünk. A gyermekek mosolya bizonyítja, hogy valóban jó helyre kerül az adomány.” – nyilatkozta a kampányról Denisa Žideková, az Orbit közép európai brand managere.
Kapcsolódó cikkeink
2030-ra csak teljesen szegregált fenntartható kakaót használ termékeiben a Mars
A vállalat kizárólag a programjában részt vevő vagy az általa…
Tovább olvasom >Csaknem 50 ezer darab csokoládét, játékot és írószert gyűjtött a Mátrix Közhasznú Alapítvány
Csaknem 50 ezer darab csokoládét, játékot és írószert gyűjtött a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >