Az Orbit immár harmadszor támogatta az SOS Gyermekfalvakat
Minden gyermek megérdemli, hogy mosolyoghasson! Ennek okán az Orbit már harmadik alkalommal csalt mosolyt a rászoruló gyerekek arcára. A Gyermekmosoly kampány során idén 11 243 788 Ft gyűlt össze az SOS Gyermekfalvaknak, amely a vér szerinti szüleik nélkül élő hátrányos helyzetű gyerekekről gondoskodik. A kezdeményezés célja az adománygyűjtés mellett nemcsak a megfelelő szájhigiénia fontosságának népszerűsítése, de a gyermekek egészséges önbizalmának támogatása is volt.
A Mars vállalat portfóliójába tartozó Orbit promóciója ebben az évben augusztus 23-tól október 7-ig tartott. A 6 hetes kampány alatt az eladott termékekből 10 784 909 forint gyűlt össze. A tavalyi évhez hasonlóan, az Auchan Retail Magyarország és az OMV Hungária is csatlakozott a kezdeményezéshez. A náluk vásárolt Obit termékek további 1-1%-kal növelték az SOS-nek gyűjtött adomány értékét, amely így végül összesen 11 243 788 forintra emelkedett. A szervezet az összeget idén is az SOS Gyermekfalvak karbantartására fordítja.
„A gyerekek mosolya számunkra a legfontosabb a világon. 400 gyereknek adunk otthont az SOS Gyermekfalvakban nevelőszülői családokban. Mindegyik gyereknek nehéz élete volt, mert szüleik nem tudtak róluk megfelelően gondoskodni. A nap 24 órájában, 365 napon át, több éven keresztül mellettük vagyunk. Támogatjuk őket, hogy feldolgozzák a múltban szerzett sérüléseiket, behozzák lemaradásaikat, legyen gyerekkoruk. A legfontosabb a biztonságos, kiszámítható otthon számukra, amit mi jelentünk nekik. Ennek biztosításában segít nekünk az Orbit támogatásával” – mondta Romet-Balla Ágnes, az SOS Gyermekfalvak adománygyűjtési és kommunikációs igazgatója.
Az Orbit a pénzügyi támogatáson túl fogápolási csomagokat, szájhigiéniai szűrést és edukációs programokat is biztosított a gyermekek számára. Mivel a Gyermekmosoly kampány célja nemcsak a megfelelő szájhigiénia fontosságának népszerűsítése, de a gyermekek egészséges önbizalmának támogatása is, így Idén egy különleges projekttel bővült a kezdeményezés. Dombóvári István, azaz Dombi gyerekek bevonásával egy kampányfilmet készített, amely a mosoly és nevetés fontosságára hívja fel a figyelmet.
„Nagyon örülünk, hogy az idén három éves kampány ismét összefogásra buzdította az embereket, és hogy ilyen szép összeget sikerült összegyűjtenünk. A gyermekek mosolya bizonyítja, hogy valóban jó helyre kerül az adomány.” – nyilatkozta a kampányról Denisa Žideková, az Orbit közép európai brand managere.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 223 tonna élelmiszerrel segít nehéz sorsú embereknek az idei Adni Öröm! karácsonyi adománygyűjtő akció
Több mint 26 ezer csomag jut nehéz sorsú emberekhez karácsony…
Tovább olvasom >Baptista Szeretetszolgálat: 24 millió forintnyi adományt kapnak rászoruló családok a Lidl segítségével
A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak…
Tovább olvasom >Jót tenni és jól működni
A Mars Incorporated jelentős előrelépést tett a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése terén,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Már itthon is elérhető Dirk Rossmann önéletrajzi írása
A klímakatasztrófával foglalkozó oköthrillerei után megjelent magyarul Dirk Rossmann, a…
Tovább olvasom >