Az online működésbe invesztál az Auchan
Miután sikeresnek nevezte Portugáliában és Ukrajnában folytatott kísérletét a Glovo futárszolgálattal az Auchan, immár kész formába is önteni együttműködésüket és kiterjeszteni azt Lengyelországra és Spanyolországra is.
A francia hipermarketlánc online terveit is felgyorsította a vírusválság miatt, így prioritást kapott a Glovóval való együttműködés is.
2020 nyarától a kiválasztott üzletek 8 km-es körzetében a vásárlók a Glovo applikációban is választhatnak az Auchan kínálatából. A rendeléseket az Auchan alkalmazottai állítják össze az üzletben, amelyeket aztán a Glovo kézbesít egy órán belül.
Mindeközben a kereskedelmi lánc hat lengyelországi üzletében vezette be click-and-collect szolgáltatását, amelynek keretében a vásárlók egy külön weboldalon vásárolhatnak az ott kínált több mint 6000 termékből. A fizetés a rendelés átvételekor történik, a szolgáltatás pedig egyelőre ingyenes.
Kapcsolódó cikkeink
Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >Az Auchan is beszállt a dubaji csokoládéversenybe
A karácsonyi szezon közeledtével már nemcsak a Lidl polcain támad…
Tovább olvasom >Karácsonykor esszük meg az éves halfogyasztásunk 35-40 százalékát
Bár a hazai táplálkozás szerint hetente legalább egyszer halat kéne…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >