Az online működésbe invesztál az Auchan
Miután sikeresnek nevezte Portugáliában és Ukrajnában folytatott kísérletét a Glovo futárszolgálattal az Auchan, immár kész formába is önteni együttműködésüket és kiterjeszteni azt Lengyelországra és Spanyolországra is.
A francia hipermarketlánc online terveit is felgyorsította a vírusválság miatt, így prioritást kapott a Glovóval való együttműködés is.
2020 nyarától a kiválasztott üzletek 8 km-es körzetében a vásárlók a Glovo applikációban is választhatnak az Auchan kínálatából. A rendeléseket az Auchan alkalmazottai állítják össze az üzletben, amelyeket aztán a Glovo kézbesít egy órán belül.
Mindeközben a kereskedelmi lánc hat lengyelországi üzletében vezette be click-and-collect szolgáltatását, amelynek keretében a vásárlók egy külön weboldalon vásárolhatnak az ott kínált több mint 6000 termékből. A fizetés a rendelés átvételekor történik, a szolgáltatás pedig egyelőre ingyenes.
Kapcsolódó cikkeink
Népszerű újításra készül a Primark
2024. május 28-án Magyarországon is megnyitja első üzletét a Primark,…
Tovább olvasom >Ötven új in-store éttermet nyit a Pingo Doce
Foodservice kínálatának bővítésével akarja magát megkülönböztetni a Pingo Doce az…
Tovább olvasom >Absolute Live: 16 éve a hazai sportitalok trendszettere
2008 óta etalonnak számít a funkcionális sportitalok piacán az akasztói…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyedülálló, objektív mutatókon alapuló pályázat indul: megnyílt a HBLF Sokszínű és Méltányos Munkahely elismerés pályázati időszaka
A Sokszínű és Méltányos Munkahely elismerést azok az idehaza működő…
Tovább olvasom >Magyarországon évente mintegy kétmillió tonna élelmiszer-hulladék keletkezik
Az indokolatlan fogyasztás környezeti veszélyeire és a hulladékok újrahasznosításának fontosságára…
Tovább olvasom >„Kukába az élelmiszerpazarlással” – plakáttervező pályázatot hirdet a Nébih Maradék nélkül programja
A Fenntarthatósági Témahét alkalmából „Kukába az élelmiszerpazarlással” címmel indít plakáttervező…
Tovább olvasom >