Az online működésbe invesztál az Auchan
Miután sikeresnek nevezte Portugáliában és Ukrajnában folytatott kísérletét a Glovo futárszolgálattal az Auchan, immár kész formába is önteni együttműködésüket és kiterjeszteni azt Lengyelországra és Spanyolországra is.
A francia hipermarketlánc online terveit is felgyorsította a vírusválság miatt, így prioritást kapott a Glovóval való együttműködés is.
2020 nyarától a kiválasztott üzletek 8 km-es körzetében a vásárlók a Glovo applikációban is választhatnak az Auchan kínálatából. A rendeléseket az Auchan alkalmazottai állítják össze az üzletben, amelyeket aztán a Glovo kézbesít egy órán belül.
Mindeközben a kereskedelmi lánc hat lengyelországi üzletében vezette be click-and-collect szolgáltatását, amelynek keretében a vásárlók egy külön weboldalon vásárolhatnak az ott kínált több mint 6000 termékből. A fizetés a rendelés átvételekor történik, a szolgáltatás pedig egyelőre ingyenes.
Kapcsolódó cikkeink
Átadták az első okos értékesítési pontot, az Auchan GO-t
Hivatalosan is megnyílt az Auchan Magyarország új, innovatív kereskedelmi egysége,…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >Húsvéti nagybevásárlás: nőhet a kereslet, a sonka mellett jön a pisztáciás csokinyúl is
A húsvét idén is erős forgalmat hozhat a kiskereskedelemben –…
Tovább olvasom >További cikkeink
BCSDH: fokozni kell az erőfeszítéseket a klímavédelem terén
A BCSDH és a Deloitte legfrissebb klímavédelmi felmérése szerint a…
Tovább olvasom >Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Innovatív gombafehérjés desszerteket fejlesztett az Eroski
A spanyol Eroski áruházlánc a catering terén vezető Ausolannal, az…
Tovább olvasom >