Az online marketingé a jövő
7 százalékkal növekedtek a reklámköltések tavaly Magyarországon, több mint 43 százalékkal növekedett az online hirdetési piac, részaránya már 10 százalékos a teljes reklámköltésen belül – derül ki a Magyar Reklámszövetség legfrissebb statisztikáiból.
A gazdasági válság ellenére
Magyarországon tovább növekedtek a reklámköltések 2008-ban az
előző évhez képest. A Magyar Reklámszövetség adatai szerint
ugyanis a nettó áron számolt reklámköltések 200.6 milliárd
forintra emelkedtek a 2007-es 187 milliárd forinthoz képest. A
legnépszerűbb hirdetőfelület a televízió volt 40 százalékkal,
a mozi-hirdetések száma továbbra is elhanyagolható, mindössze
0,4 százalékát teszi ki a teljes hirdetési piacnak. Szakértők
szerint a válság 6 százalékos csökkenést hoz majd, főként a
nyomtatott sajtó sínyli meg az autó-és gépipar szektor
hanyatlását.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >Vállalkozásra szabott csarnokok segítik a KKV-k fejlődését és növekedését
A RaktárAD belga-magyar tulajdonosi háttérrel rendelkező logisztikai fejlesztő új fejezetet…
Tovább olvasom >