Az online marketingé a jövő
7 százalékkal növekedtek a reklámköltések tavaly Magyarországon, több mint 43 százalékkal növekedett az online hirdetési piac, részaránya már 10 százalékos a teljes reklámköltésen belül – derül ki a Magyar Reklámszövetség legfrissebb statisztikáiból.
A gazdasági válság ellenére
Magyarországon tovább növekedtek a reklámköltések 2008-ban az
előző évhez képest. A Magyar Reklámszövetség adatai szerint
ugyanis a nettó áron számolt reklámköltések 200.6 milliárd
forintra emelkedtek a 2007-es 187 milliárd forinthoz képest. A
legnépszerűbb hirdetőfelület a televízió volt 40 százalékkal,
a mozi-hirdetések száma továbbra is elhanyagolható, mindössze
0,4 százalékát teszi ki a teljes hirdetési piacnak. Szakértők
szerint a válság 6 százalékos csökkenést hoz majd, főként a
nyomtatott sajtó sínyli meg az autó-és gépipar szektor
hanyatlását.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >