Az online marketingé a jövő
7 százalékkal növekedtek a reklámköltések tavaly Magyarországon, több mint 43 százalékkal növekedett az online hirdetési piac, részaránya már 10 százalékos a teljes reklámköltésen belül – derül ki a Magyar Reklámszövetség legfrissebb statisztikáiból.
A gazdasági válság ellenére
Magyarországon tovább növekedtek a reklámköltések 2008-ban az
előző évhez képest. A Magyar Reklámszövetség adatai szerint
ugyanis a nettó áron számolt reklámköltések 200.6 milliárd
forintra emelkedtek a 2007-es 187 milliárd forinthoz képest. A
legnépszerűbb hirdetőfelület a televízió volt 40 százalékkal,
a mozi-hirdetések száma továbbra is elhanyagolható, mindössze
0,4 százalékát teszi ki a teljes hirdetési piacnak. Szakértők
szerint a válság 6 százalékos csökkenést hoz majd, főként a
nyomtatott sajtó sínyli meg az autó-és gépipar szektor
hanyatlását.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Népszerűek az önkiszolgáló kasszák a német fiatalok körében
A KPMG és EHI Retail Institute új tanulmánya szerint Németországban…
Tovább olvasom >A Balkánon vett sütőipari vállalatot a Grupo Bimbo
A világ legnagyobb sütőipari cége, a mexikói Grupo Bimbo felvásárolta…
Tovább olvasom >