Az omnichannel értékesítés fokozását és a saját márkák arányának 45%-ra emelését ígéri az Ahold Delhaize
Az Ahold Delhaize egy a 2024-es Strategy Day esemény alkalmából olyan intézkedéscsomagról tett bejelentést, melynek részeként 2028-ig több mint 80%-ra kívánja növelni az omnichannel hűségprogramok penetrációját, és 45%-ra bővíti a sajátmárkás értékesítés arányát a teljes választékon belül.
A 2025 és 2028 közötti időszakban a holland kiskereskedelmi csoport az árbevételt átlagosan nettó 4%-kal szeretné növelni, valamint átlagosan 4%-os működési árrés fenntartását tűzte ki célul.
A Csoport által bejelentett további intézkedések között szerepel a fenntarthatósági törekvések megduplázása, valamint egy olyan munkaerő-bázis kiépítése, amely nemek szempontjából teljesen kiegyensúlyozott, leképezi a helyi közösségeket és 100%-ban inkluzív.
Együtt növekszünk
A Strategy Day alkalmával bejelentett intézkedések az Ahold Delhaize „Growing Together” stratégiájának részét képezik.
– Ezt az új stratégiát több érdekelt fél bevonásával dolgoztuk ki, így biztosítva az egyensúlyt ügyfeleink, a velünk dolgozók és a tágabb társadalmi dimenziók igényei között – nyilatkozta Frans Muller, az Ahold Delhaize vezérigazgatója.
– A Growing Together révén képesek leszünk az egészséges élelmiszerek, az omnichannel-élmények és az ellátási lánc transzformációja terén az innováció élvonalában maradni, megfelelő befektetésekkel és jövőorientált alapokon szolgálva ki a vásárlói igényeket. Növekedési potenciálunk kiaknázására pedig számos lehetőséget rejtenek nagyszerű helyi márkáink.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Mintegy 5 millió eurót fordít zöld energiára az Aldi Írországban
Az Aldi Ireland bejelentette, hogy 5 millió eurós beruházással energiatakarékos…
Tovább olvasom >Hagyomány és innováció: így marad versenyben a Nádudvari az élelmiszerpiacon
A mai élelmiszerpiacon nem elég pusztán jó minőséget kínálni –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >