Az omnichannel értékesítés fokozását és a saját márkák arányának 45%-ra emelését ígéri az Ahold Delhaize
Az Ahold Delhaize egy a 2024-es Strategy Day esemény alkalmából olyan intézkedéscsomagról tett bejelentést, melynek részeként 2028-ig több mint 80%-ra kívánja növelni az omnichannel hűségprogramok penetrációját, és 45%-ra bővíti a sajátmárkás értékesítés arányát a teljes választékon belül.
A 2025 és 2028 közötti időszakban a holland kiskereskedelmi csoport az árbevételt átlagosan nettó 4%-kal szeretné növelni, valamint átlagosan 4%-os működési árrés fenntartását tűzte ki célul.
A Csoport által bejelentett további intézkedések között szerepel a fenntarthatósági törekvések megduplázása, valamint egy olyan munkaerő-bázis kiépítése, amely nemek szempontjából teljesen kiegyensúlyozott, leképezi a helyi közösségeket és 100%-ban inkluzív.
Együtt növekszünk
A Strategy Day alkalmával bejelentett intézkedések az Ahold Delhaize „Growing Together” stratégiájának részét képezik.
– Ezt az új stratégiát több érdekelt fél bevonásával dolgoztuk ki, így biztosítva az egyensúlyt ügyfeleink, a velünk dolgozók és a tágabb társadalmi dimenziók igényei között – nyilatkozta Frans Muller, az Ahold Delhaize vezérigazgatója.
– A Growing Together révén képesek leszünk az egészséges élelmiszerek, az omnichannel-élmények és az ellátási lánc transzformációja terén az innováció élvonalában maradni, megfelelő befektetésekkel és jövőorientált alapokon szolgálva ki a vásárlói igényeket. Növekedési potenciálunk kiaknázására pedig számos lehetőséget rejtenek nagyszerű helyi márkáink.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és természetvédelem egy nagyberuházásban
Az idén tavasszal nyíló Le Primore Hotel & Spa nemcsak…
Tovább olvasom >Bevezeti az Easy Ship szolgáltatást az Amazon Európában
Az Amazon elindítja Easy Ship szállítási megoldását Európában, elsőként a…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >