Az omnichannel értékesítés fokozását és a saját márkák arányának 45%-ra emelését ígéri az Ahold Delhaize
Az Ahold Delhaize egy a 2024-es Strategy Day esemény alkalmából olyan intézkedéscsomagról tett bejelentést, melynek részeként 2028-ig több mint 80%-ra kívánja növelni az omnichannel hűségprogramok penetrációját, és 45%-ra bővíti a sajátmárkás értékesítés arányát a teljes választékon belül.
A 2025 és 2028 közötti időszakban a holland kiskereskedelmi csoport az árbevételt átlagosan nettó 4%-kal szeretné növelni, valamint átlagosan 4%-os működési árrés fenntartását tűzte ki célul.
A Csoport által bejelentett további intézkedések között szerepel a fenntarthatósági törekvések megduplázása, valamint egy olyan munkaerő-bázis kiépítése, amely nemek szempontjából teljesen kiegyensúlyozott, leképezi a helyi közösségeket és 100%-ban inkluzív.
Együtt növekszünk
A Strategy Day alkalmával bejelentett intézkedések az Ahold Delhaize „Growing Together” stratégiájának részét képezik.
– Ezt az új stratégiát több érdekelt fél bevonásával dolgoztuk ki, így biztosítva az egyensúlyt ügyfeleink, a velünk dolgozók és a tágabb társadalmi dimenziók igényei között – nyilatkozta Frans Muller, az Ahold Delhaize vezérigazgatója.
– A Growing Together révén képesek leszünk az egészséges élelmiszerek, az omnichannel-élmények és az ellátási lánc transzformációja terén az innováció élvonalában maradni, megfelelő befektetésekkel és jövőorientált alapokon szolgálva ki a vásárlói igényeket. Növekedési potenciálunk kiaknázására pedig számos lehetőséget rejtenek nagyszerű helyi márkáink.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A fenntartható turizmus fejlesztésért kapott rangos nemzetközi elismerést Mórahalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Elindult a Fenntartható Turizmus Index kalkulátor
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Üveg és papír viszik a prímet a körforgásban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl Magyarország csatlakozott az adománykonvojhoz
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Kifli.hu anyacége az AutoStore-ral közösen hoz létre a világon egyedülálló, AI-vezérelt központot
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Eurostat: meghaladta a hárommilliárdot az uniós turisztikai szálláshelyeken eltöltött vendégéjszakák száma 2024-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >