Az olasz MD diszkont több mint 800 üzlettel zárta 2020-at
A koronavírus-járvány ellenére erős évet zárt a második legnagyobb olasz tulajdonban álló diszkontlánc, az MD mind a forgalom, mind pedig új üzletek tekintetében. A vállalat teljesítménye különösen jó volt annak függvényében, hogy az FMCG-árszint 2020 január–májusban 0,5 százalékkal csökkent az előző év azonos időszakához képest.
Az MD 2020–2021-re 250 millió eurót zárolt beruházási céllal, amelyből 40 új formátumú üzletet kívánt nyitni egyenként 1500–2000 m² eladótérrel. A vírushelyzet miatti lezárások ellenére tavaly 25 üzlettel sikerült a láncnak 800 fölé emelnie a hálózatában működő boltok számát.
A pandémia ugyanakkor pozitívan hatott az MD online értékesítéseire: 2020. január–májusban a non-food kategória online eladásai 70%-kal nőttek 2019 azonos időszakához képest. A cég az alkalmazottak és a vásárlók biztonságára több mint 6 millió eurót költött.
Kapcsolódó cikkeink
Gyorsult az infláció Olaszországban márciusban
Olaszországban az előzetes becslés alapján közölt 1,3 százalék helyett 1,2…
Tovább olvasom >Tudósok bizonyították be, hogy a jó bor boldogabbá tesz
A jó minőségű bor fogyasztása valóban boldogabbá tesz – állapította…
Tovább olvasom >2024-ben 500 gyakornoki állást kínál a brit ALDI
Az ALDI idén több mint 500 új gyakornokkal kívánja tovább…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták az „Év promóciója 2024”-díjakat
Idén 16. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >Megnyitott Esztergom első McDonald’s étterme
A mai napon megnyílt Esztergom város első McDonald’s étterme. A beruházás…
Tovább olvasom >