Az olasz MD diszkont több mint 800 üzlettel zárta 2020-at
A koronavírus-járvány ellenére erős évet zárt a második legnagyobb olasz tulajdonban álló diszkontlánc, az MD mind a forgalom, mind pedig új üzletek tekintetében. A vállalat teljesítménye különösen jó volt annak függvényében, hogy az FMCG-árszint 2020 január–májusban 0,5 százalékkal csökkent az előző év azonos időszakához képest.
Az MD 2020–2021-re 250 millió eurót zárolt beruházási céllal, amelyből 40 új formátumú üzletet kívánt nyitni egyenként 1500–2000 m² eladótérrel. A vírushelyzet miatti lezárások ellenére tavaly 25 üzlettel sikerült a láncnak 800 fölé emelnie a hálózatában működő boltok számát.
A pandémia ugyanakkor pozitívan hatott az MD online értékesítéseire: 2020. január–májusban a non-food kategória online eladásai 70%-kal nőttek 2019 azonos időszakához képest. A cég az alkalmazottak és a vásárlók biztonságára több mint 6 millió eurót költött.
Kapcsolódó cikkeink
Országszerte elérhető lesz a Despar Italia üzleteiben az S-Budget márka
Az olasz Despar Italia, az SPAR koncesszió tulajdonosa, országosan elérhetővé…
Tovább olvasom >Egész Délkelet-Európára kiterjeszti hibrid diszkontkoncepcióját az Eurospin
Az Eurospin olasz diszkontkereskedő Délkelet-Európában terjeszkedik. Az észak-olasz kiskereskedő helyi…
Tovább olvasom >30 millió euró beruházásával bővíti olaszországi tésztagyártását a Barilla
A Barilla 30 millió eurót invesztál a dél-olaszországi Foggia városában…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >