Az olasz MD diszkont több mint 800 üzlettel zárta 2020-at
A koronavírus-járvány ellenére erős évet zárt a második legnagyobb olasz tulajdonban álló diszkontlánc, az MD mind a forgalom, mind pedig új üzletek tekintetében. A vállalat teljesítménye különösen jó volt annak függvényében, hogy az FMCG-árszint 2020 január–májusban 0,5 százalékkal csökkent az előző év azonos időszakához képest.
Az MD 2020–2021-re 250 millió eurót zárolt beruházási céllal, amelyből 40 új formátumú üzletet kívánt nyitni egyenként 1500–2000 m² eladótérrel. A vírushelyzet miatti lezárások ellenére tavaly 25 üzlettel sikerült a láncnak 800 fölé emelnie a hálózatában működő boltok számát.
A pandémia ugyanakkor pozitívan hatott az MD online értékesítéseire: 2020. január–májusban a non-food kategória online eladásai 70%-kal nőttek 2019 azonos időszakához képest. A cég az alkalmazottak és a vásárlók biztonságára több mint 6 millió eurót költött.
Kapcsolódó cikkeink
Nagy István: jó minőségű dinnyével indul a magyar dinnyeszezon
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >A Coop Italia saját márkás termékeivel erősít a horvát Tommy
Stratégiai együttműködést kötött a horvát Tommy kiskereskedelmi lánc és az…
Tovább olvasom >Több százmillió eurós beruházást tervez a Conad Adriatico 2027-ig
Az olaszországi Conad láncot működtető Conad Adriatico szövetkezet bejelentette, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >