Az olasz Lucart Csoport megvette a Bokk Paper Kft-t
Az olasz Lucart Csoport holdingvállalatán, a Lucart Spa-n keresztül felvásárolta a Bokk Paper Kft-t. A tranzakcióról szóló szerződést 2016. május 31-én írták alá. A Bokk Paper Kft.jelenleg a legnagyobb független szereplő az úgynevezett AFH (Away From Home) higiéniai papírtermékek magyarországipiacán. A cég éves árbevétele 7,5 millió euró, azaz nagyságrendileg 2,35 milliárd forint. A vállalat a továbbiakban Lucart Kft. néven folytatja tevékenységét.
Massimo Pasquini, a Lucart Csoport vezérigazgatója a felvásárlás kapcsán elmondta: „Több, mint tíz évre visszatekintő, kiváló üzleti kapcsolatunk van a Bokk Paper-rel.A magyar vállalat földrajzi elhelyezkedésének, piaci hírnevének és céljainkhoz tökéletesen illeszkedő marketing stratégiájának köszönhetően a Bokk Paper megvásárlása volt a legideálisabb lépés cégünk közép-kelet-európai terjeszkedéséhez. Bízunk benne, hogy a Bokk Paper akvizíciójával és a Lucart Csoportba való integrálásával megerősíthetjük jelenlétünket Közép-Kelet Európa AFH piacain.”
Király Zsolt, a Bokk Paper egyik korábbi tulajdonosa így nyilatkozott: „Annak érdekében, hogy biztosítsuk a cég folyamatos fejlődését és a jövőbeli üzleti növekedését, a legjobb megoldás vállalatunk eladása volt egy olyan kiváló cégnek, mint a Lucart Csoport. Ezzel összefüggésben a zavartalan és hatékony integráció és átvétel érdekében társammal, Orlovits Józseffel együtt továbbra is ügyvezető igazgatói szerepet töltünk be a vállalatnál.”
Kapcsolódó cikkeink
Lezárult a felvásárlás: az Eisberg Hungary mostantól a Green Factory tagja
A lengyel központú Green Factory stratégiai akvizíció keretében megvásárolta az…
Tovább olvasom >Boszniai vállalatnak adja el édességüzletágát a Podravka
A horvát Podravka élelmiszeripari vállalat szlovén leányvállalata, a Žito 8,6…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jason Momoával mutatkozott be Magyarországon a Meili Vodka
Az elmúlt két év egyik legtöbb díjat elnyerő vodkája (2…
Tovább olvasom >Labubu-láz: közel 400%-os profitnövekedéssel száguld a Pop Mart – már a Mattelt és a Sanriót is előzi
A „csúnya-aranyos” Labubu-figurák köré épített őrület, a vakdobozos értékesítés és…
Tovább olvasom >8,5 millió pékáru fogyott egy év alatt: helyi pékségek, kézműves ízek, tudatos választások a Kifli.hu-nál
Az elmúlt 12 hónapban a vásárlók több mint 8,5 millió…
Tovább olvasom >