Az olasz Lucart Csoport megvette a Bokk Paper Kft-t
Az olasz Lucart Csoport holdingvállalatán, a Lucart Spa-n keresztül felvásárolta a Bokk Paper Kft-t. A tranzakcióról szóló szerződést 2016. május 31-én írták alá. A Bokk Paper Kft.jelenleg a legnagyobb független szereplő az úgynevezett AFH (Away From Home) higiéniai papírtermékek magyarországipiacán. A cég éves árbevétele 7,5 millió euró, azaz nagyságrendileg 2,35 milliárd forint. A vállalat a továbbiakban Lucart Kft. néven folytatja tevékenységét.
Massimo Pasquini, a Lucart Csoport vezérigazgatója a felvásárlás kapcsán elmondta: „Több, mint tíz évre visszatekintő, kiváló üzleti kapcsolatunk van a Bokk Paper-rel.A magyar vállalat földrajzi elhelyezkedésének, piaci hírnevének és céljainkhoz tökéletesen illeszkedő marketing stratégiájának köszönhetően a Bokk Paper megvásárlása volt a legideálisabb lépés cégünk közép-kelet-európai terjeszkedéséhez. Bízunk benne, hogy a Bokk Paper akvizíciójával és a Lucart Csoportba való integrálásával megerősíthetjük jelenlétünket Közép-Kelet Európa AFH piacain.”
Király Zsolt, a Bokk Paper egyik korábbi tulajdonosa így nyilatkozott: „Annak érdekében, hogy biztosítsuk a cég folyamatos fejlődését és a jövőbeli üzleti növekedését, a legjobb megoldás vállalatunk eladása volt egy olyan kiváló cégnek, mint a Lucart Csoport. Ezzel összefüggésben a zavartalan és hatékony integráció és átvétel érdekében társammal, Orlovits Józseffel együtt továbbra is ügyvezető igazgatói szerepet töltünk be a vállalatnál.”
Kapcsolódó cikkeink
Svájci foodtech cég vásárolta fel a méhek nélküli méztechnológiát fejlesztő MeliBiót
A svájci központú FoodYoung Labs felvásárolta a kaliforniai MeliBio-t, amely…
Tovább olvasom >Eladja három kelet-európai üzemét a Bell Food Group Eisberg leányvállalata
A svájci Bell Food Group bejelentette, hogy Eisberg leányvállalata eladja…
Tovább olvasom >Közel 3,5 milliárd euróért veszi meg a DoorDash a Deliveroo-t
Amerikai riválisa, a DoorDash tulajdonába kerül a brit székhelyű étel-házhozszállító,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Z generáció: Épphogy kijönnek a fizetésükből, mégis félretesznek
„Lusták, felelőtlenek, nem érdeklik őket a pénzügyek!” Ehhez hasonló sztereotípiákkal…
Tovább olvasom >A „zsugorodó termékek” nyomában – Magyarország élen jár a shrinkflation szabályozásban
A DLA Piper legfrissebb jelentése, az International Shrinkflation Guide, átfogó…
Tovább olvasom >A kollégák elkötelezett munkájának köszönhetően a Tesco 73 százalékkal csökkentette élelmiszer-hulladékát
A Tesco a napokban publikálta kilencedik élelmiszerhulladék-jelentését, amelyben a hulladék…
Tovább olvasom >