Az olasz Lucart Csoport megvette a Bokk Paper Kft-t
Az olasz Lucart Csoport holdingvállalatán, a Lucart Spa-n keresztül felvásárolta a Bokk Paper Kft-t. A tranzakcióról szóló szerződést 2016. május 31-én írták alá. A Bokk Paper Kft.jelenleg a legnagyobb független szereplő az úgynevezett AFH (Away From Home) higiéniai papírtermékek magyarországipiacán. A cég éves árbevétele 7,5 millió euró, azaz nagyságrendileg 2,35 milliárd forint. A vállalat a továbbiakban Lucart Kft. néven folytatja tevékenységét.
Massimo Pasquini, a Lucart Csoport vezérigazgatója a felvásárlás kapcsán elmondta: „Több, mint tíz évre visszatekintő, kiváló üzleti kapcsolatunk van a Bokk Paper-rel.A magyar vállalat földrajzi elhelyezkedésének, piaci hírnevének és céljainkhoz tökéletesen illeszkedő marketing stratégiájának köszönhetően a Bokk Paper megvásárlása volt a legideálisabb lépés cégünk közép-kelet-európai terjeszkedéséhez. Bízunk benne, hogy a Bokk Paper akvizíciójával és a Lucart Csoportba való integrálásával megerősíthetjük jelenlétünket Közép-Kelet Európa AFH piacain.”
Király Zsolt, a Bokk Paper egyik korábbi tulajdonosa így nyilatkozott: „Annak érdekében, hogy biztosítsuk a cég folyamatos fejlődését és a jövőbeli üzleti növekedését, a legjobb megoldás vállalatunk eladása volt egy olyan kiváló cégnek, mint a Lucart Csoport. Ezzel összefüggésben a zavartalan és hatékony integráció és átvétel érdekében társammal, Orlovits Józseffel együtt továbbra is ügyvezető igazgatói szerepet töltünk be a vállalatnál.”
Kapcsolódó cikkeink
Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >Svájci foodtech cég vásárolta fel a méhek nélküli méztechnológiát fejlesztő MeliBiót
A svájci központú FoodYoung Labs felvásárolta a kaliforniai MeliBio-t, amely…
Tovább olvasom >Eladja három kelet-európai üzemét a Bell Food Group Eisberg leányvállalata
A svájci Bell Food Group bejelentette, hogy Eisberg leányvállalata eladja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekorderedmény és nemzetközi növekedés a Pek-Snack Csoportnál
Rekordszintű, 12,7 milliárd forintos árbevétel mellett 2,5 milliárdos EBITDA-nyereséggel zárta…
Tovább olvasom >Havi ügy, közös felelősség: 100 ezer termékkel a menstruációs szegénység ellen
Közel 100 000 termék, összesen 3 000 000 forint támogatás…
Tovább olvasom >Cukorbeteg Barbie babát jelentett be a Mattel
Idén egy különleges Barbie bővíti a Mattel sokszínűséget célzó játékcsaládját:…
Tovább olvasom >