Az olasz Lucart Csoport megvette a Bokk Paper Kft-t
Az olasz Lucart Csoport holdingvállalatán, a Lucart Spa-n keresztül felvásárolta a Bokk Paper Kft-t. A tranzakcióról szóló szerződést 2016. május 31-én írták alá. A Bokk Paper Kft.jelenleg a legnagyobb független szereplő az úgynevezett AFH (Away From Home) higiéniai papírtermékek magyarországipiacán. A cég éves árbevétele 7,5 millió euró, azaz nagyságrendileg 2,35 milliárd forint. A vállalat a továbbiakban Lucart Kft. néven folytatja tevékenységét.
Massimo Pasquini, a Lucart Csoport vezérigazgatója a felvásárlás kapcsán elmondta: „Több, mint tíz évre visszatekintő, kiváló üzleti kapcsolatunk van a Bokk Paper-rel.A magyar vállalat földrajzi elhelyezkedésének, piaci hírnevének és céljainkhoz tökéletesen illeszkedő marketing stratégiájának köszönhetően a Bokk Paper megvásárlása volt a legideálisabb lépés cégünk közép-kelet-európai terjeszkedéséhez. Bízunk benne, hogy a Bokk Paper akvizíciójával és a Lucart Csoportba való integrálásával megerősíthetjük jelenlétünket Közép-Kelet Európa AFH piacain.”
Király Zsolt, a Bokk Paper egyik korábbi tulajdonosa így nyilatkozott: „Annak érdekében, hogy biztosítsuk a cég folyamatos fejlődését és a jövőbeli üzleti növekedését, a legjobb megoldás vállalatunk eladása volt egy olyan kiváló cégnek, mint a Lucart Csoport. Ezzel összefüggésben a zavartalan és hatékony integráció és átvétel érdekében társammal, Orlovits Józseffel együtt továbbra is ügyvezető igazgatói szerepet töltünk be a vállalatnál.”
Kapcsolódó cikkeink
Belép a Colgate-Palmolive a friss állateledelek piacára
Az ausztrál Prime100 friss állateledel-márka felvásárlásával lép be a Colgate-Palmolive…
Tovább olvasom >Megvette a Ferrero a Power Crunch fehérjesnack márkát
A Ferrero, a Nutella és a Ferrero Rocher gyártója, megvásárolta…
Tovább olvasom >Felvásárolja a L’Oréal a koreai Dr.G bőrápolási márkát
Megállapodást írt alá a L’Oréal Groupe a Gowoonsesang Cosmetics Co.,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >