Az olasz Lucart Csoport megvette a Bokk Paper Kft-t
Az olasz Lucart Csoport holdingvállalatán, a Lucart Spa-n keresztül felvásárolta a Bokk Paper Kft-t. A tranzakcióról szóló szerződést 2016. május 31-én írták alá. A Bokk Paper Kft.jelenleg a legnagyobb független szereplő az úgynevezett AFH (Away From Home) higiéniai papírtermékek magyarországipiacán. A cég éves árbevétele 7,5 millió euró, azaz nagyságrendileg 2,35 milliárd forint. A vállalat a továbbiakban Lucart Kft. néven folytatja tevékenységét.
Massimo Pasquini, a Lucart Csoport vezérigazgatója a felvásárlás kapcsán elmondta: „Több, mint tíz évre visszatekintő, kiváló üzleti kapcsolatunk van a Bokk Paper-rel.A magyar vállalat földrajzi elhelyezkedésének, piaci hírnevének és céljainkhoz tökéletesen illeszkedő marketing stratégiájának köszönhetően a Bokk Paper megvásárlása volt a legideálisabb lépés cégünk közép-kelet-európai terjeszkedéséhez. Bízunk benne, hogy a Bokk Paper akvizíciójával és a Lucart Csoportba való integrálásával megerősíthetjük jelenlétünket Közép-Kelet Európa AFH piacain.”
Király Zsolt, a Bokk Paper egyik korábbi tulajdonosa így nyilatkozott: „Annak érdekében, hogy biztosítsuk a cég folyamatos fejlődését és a jövőbeli üzleti növekedését, a legjobb megoldás vállalatunk eladása volt egy olyan kiváló cégnek, mint a Lucart Csoport. Ezzel összefüggésben a zavartalan és hatékony integráció és átvétel érdekében társammal, Orlovits Józseffel együtt továbbra is ügyvezető igazgatói szerepet töltünk be a vállalatnál.”
Kapcsolódó cikkeink
AM: január 1-jétől a felvásárlóknak 30 napon belül ki kell fizetniük a termelőket
Január 1-jétől a felvásárlóknak 30 napon belül ki kell fizetniük…
Tovább olvasom >Alkoholmentes italmárkát vásárolt a Diageo az Egyesült Államokban
Bejelentette a Diageo, hogy megvásárolta az alkoholmentes Ritual Zero Proof…
Tovább olvasom >Új kihívások várnak a világ egyik legnagyobb kiskereskedelmi bolthálózatára
A 7-Eleven, a világ legnagyobb kiskereskedelmi bolthálózata, több mint 84…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >