Az olasz kávétörténelem ékkövével, a Caffè Vergnano márkával bővíti kávéportfólióját a Cola-Cola HBC Magyarország
A Coca-Cola HBC vállalatcsoport 2022. január 1-től az elsők között Magyarországon kezdte meg a Caffè Vergnano prémium olasz kávétermékek kizárólagos forgalmazását. Ezzel egy új, izgalmas fejezet nyílik a hazai üzletekben és kávézókban évek óta jelenlévő márka történetében, miután a Coca-Cola HBC 2021 októberében 30%-os részesedést szerzett a márkatulajdonos Casa del Caffè Vergnano vállalatban.

Különleges kávé
A Casa del Caffè Vergnano egy családi tulajdonban lévő kávéipari vállalkozás, székhelye Santenában található. Olaszország egyik legrégebbi kávépörkölőjeként gyökerei egészen 1882-ig nyúlnak vissza. A Casa del Caffè Vergnano 2020-ban mintegy 7000 tonna kávét értékesített a világ több mint 90 országában. Prémium minőségű, kiváló kávékból álló termékkínálata az olasz hagyomány és autentikusság tökéletes jelképe.
A márka bevezetése fontos mérföldkő a Coca-Cola HBC Magyarország számára is hiszen a vállalat ezekkel a felsőkategóriás prémium termékekkel tovább szélesíti kiterjedt portfólióját annak érdekében, hogy teljeskörű italgyártó vállalatként céljainak megfelelően minden napszakban, minden fogyasztási alkalomra a megfelelő választást nyújtsa vevőpartnerei és fogyasztói számára. A Caffè Vergnano kiegészíti a Costa Coffee jelenlegi termékkínálatát, és lehetővé teszi a Coca-Cola HBC Magyarország számára a fogyasztói ízlések és szegmensek még szélesebb körének kiszolgálását. Ezzel az új együttműködéssel a vállalat jelenléte még hangsúlyosabbá válik a kávékategória kiemelt szegmenseiben. A Coca-Cola HBC Magyarország piaci ismerete és stratégiája jelentős növekedési lehetőséget biztosít a Caffè Vergnano számára hazánkban.
A Caffè Vergnano választékában különböző eredetű és intenzitású espresso variánsok, koffeinmentes, illetve a helyi ökoszisztémát figyelembe vevő organikus termesztésű bio kávék találhatók, amelyek Magyarországon szemes, őrölt és kapszulás kiszerelésekben érhetőek el a vevőpartnerek és a fogyasztók számára a kiskereskedelmi üzletekben, valamint a szállás- és vendéglátóhelyek kínálatában.
„Izgatottan tekintünk a 2022-es év elé, amely várakozásaink szerint számos nagyszerű lehetőséggel kecsegtet. A kávéportfóliónk szélesítése is egy ilyen lehetőség, hiszen a Caffè Vergnanóval egy egyedülálló, az olasz kávékultúra esszenciáját magába foglaló prémium márkával erősíthetjük kávészakértelmünket a hazai piacon. A Caffè Vergnanóval és a Costa Coffee-val együtt egy kiemelkedő kávéportfóliót építhetünk fel, amely még szélesebb fogyasztói körnek hozza el a minőségi kávézás élményét. 2020 első felében a Costa Coffee-val a kávé kategória újra megjelent a kínálatunkban, és az ott megszerzett tapasztalatokkal felvértezve arra törekszünk, hogy a Caffè Vergnanóval is hasonló sikereket érjünk el. Hálásak vagyunk a Caffè Vergnano csapatának bizalmáért, és tiszteljük a vállalat 140 éves történetét, elkötelezettségét és négy generáción átívelő kávészenvedélyét, amely az autentikus olasz kávéélmény szinonimájának tekinthető nagymúltú és neves kávémárka megszületéséhez vezetett.” – mondta el Békefi László, a Coca-Cola HBC Magyarország ügyvezető igazgatója.
„A Coca-Cola HBC-vel kötött partnerségünk még gyorsabb növekedést tesz lehetővé számunkra az olaszországi piacon túl is. Biztosak vagyunk benne, hogy a vállalatcsoport szakértelmének, gyakorlati tapasztalatainak és széleskörű fogyasztói közösségének ötvözése a mi kávéörökségünkkel, nagyszerű termékeinkkel és átfogó iparági ismereteinkkel egy szoros partneri kapcsolattal jár majd, tovább erősítve márkáinkat Magyarországon és a többi, még bevezetés előtt álló piacon” – nyilatkozta Carolina Vergnano, a Caffè Vergnano vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
A kedvezőtlen időjárás miatt sosem látott magasságban a kávébab ára
A kávé világpiaci ára többéves csúcsot döntött 2024-ben, miután 38,8%-kal…
Tovább olvasom >Új 0,85 literes palackot vezet be a Coca-Cola Németországban
A Coca-Cola 17 év után először új PET-palackmérettel lép piacra…
Tovább olvasom >Megéri fenntartható csomagolásra váltani?
A globális élelmiszeriparban a radikális innovációk száma 2007 óta folyamatosan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >