Az olasz kávétörténelem ékkövével, a Caffè Vergnano márkával bővíti kávéportfólióját a Cola-Cola HBC Magyarország
A Coca-Cola HBC vállalatcsoport 2022. január 1-től az elsők között Magyarországon kezdte meg a Caffè Vergnano prémium olasz kávétermékek kizárólagos forgalmazását. Ezzel egy új, izgalmas fejezet nyílik a hazai üzletekben és kávézókban évek óta jelenlévő márka történetében, miután a Coca-Cola HBC 2021 októberében 30%-os részesedést szerzett a márkatulajdonos Casa del Caffè Vergnano vállalatban.
A Casa del Caffè Vergnano egy családi tulajdonban lévő kávéipari vállalkozás, székhelye Santenában található. Olaszország egyik legrégebbi kávépörkölőjeként gyökerei egészen 1882-ig nyúlnak vissza. A Casa del Caffè Vergnano 2020-ban mintegy 7000 tonna kávét értékesített a világ több mint 90 országában. Prémium minőségű, kiváló kávékból álló termékkínálata az olasz hagyomány és autentikusság tökéletes jelképe.
A márka bevezetése fontos mérföldkő a Coca-Cola HBC Magyarország számára is hiszen a vállalat ezekkel a felsőkategóriás prémium termékekkel tovább szélesíti kiterjedt portfólióját annak érdekében, hogy teljeskörű italgyártó vállalatként céljainak megfelelően minden napszakban, minden fogyasztási alkalomra a megfelelő választást nyújtsa vevőpartnerei és fogyasztói számára. A Caffè Vergnano kiegészíti a Costa Coffee jelenlegi termékkínálatát, és lehetővé teszi a Coca-Cola HBC Magyarország számára a fogyasztói ízlések és szegmensek még szélesebb körének kiszolgálását. Ezzel az új együttműködéssel a vállalat jelenléte még hangsúlyosabbá válik a kávékategória kiemelt szegmenseiben. A Coca-Cola HBC Magyarország piaci ismerete és stratégiája jelentős növekedési lehetőséget biztosít a Caffè Vergnano számára hazánkban.
A Caffè Vergnano választékában különböző eredetű és intenzitású espresso variánsok, koffeinmentes, illetve a helyi ökoszisztémát figyelembe vevő organikus termesztésű bio kávék találhatók, amelyek Magyarországon szemes, őrölt és kapszulás kiszerelésekben érhetőek el a vevőpartnerek és a fogyasztók számára a kiskereskedelmi üzletekben, valamint a szállás- és vendéglátóhelyek kínálatában.
„Izgatottan tekintünk a 2022-es év elé, amely várakozásaink szerint számos nagyszerű lehetőséggel kecsegtet. A kávéportfóliónk szélesítése is egy ilyen lehetőség, hiszen a Caffè Vergnanóval egy egyedülálló, az olasz kávékultúra esszenciáját magába foglaló prémium márkával erősíthetjük kávészakértelmünket a hazai piacon. A Caffè Vergnanóval és a Costa Coffee-val együtt egy kiemelkedő kávéportfóliót építhetünk fel, amely még szélesebb fogyasztói körnek hozza el a minőségi kávézás élményét. 2020 első felében a Costa Coffee-val a kávé kategória újra megjelent a kínálatunkban, és az ott megszerzett tapasztalatokkal felvértezve arra törekszünk, hogy a Caffè Vergnanóval is hasonló sikereket érjünk el. Hálásak vagyunk a Caffè Vergnano csapatának bizalmáért, és tiszteljük a vállalat 140 éves történetét, elkötelezettségét és négy generáción átívelő kávészenvedélyét, amely az autentikus olasz kávéélmény szinonimájának tekinthető nagymúltú és neves kávémárka megszületéséhez vezetett.” – mondta el Békefi László, a Coca-Cola HBC Magyarország ügyvezető igazgatója.
„A Coca-Cola HBC-vel kötött partnerségünk még gyorsabb növekedést tesz lehetővé számunkra az olaszországi piacon túl is. Biztosak vagyunk benne, hogy a vállalatcsoport szakértelmének, gyakorlati tapasztalatainak és széleskörű fogyasztói közösségének ötvözése a mi kávéörökségünkkel, nagyszerű termékeinkkel és átfogó iparági ismereteinkkel egy szoros partneri kapcsolattal jár majd, tovább erősítve márkáinkat Magyarországon és a többi, még bevezetés előtt álló piacon” – nyilatkozta Carolina Vergnano, a Caffè Vergnano vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Start-uppal együttműködve kínál fenntarthatóbb kávét a német Kaufland
A Cotierra nevű startuppal együttműködésben törekszik a Kaufland arra, hogy…
Tovább olvasom >A kakaó, a kávé és a tea árai drágítják a globális élelmiszerimport-számlát a gazdagabb országok számára
A globális élelmiszerimport-számla az előző évhez képest várhatóan 2,2%-kal, több…
Tovább olvasom >“A világnak több Mikulásra van szüksége” szlogennel nyitja meg itthon is a karácsonyi időszakot a Coca-Cola
A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy ünnep, hanem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >