Az olasz FMCG-szektor eladásai 8%-kal nőttek a tavalyi évhez képest
A Nielsen IQ adatai szerint az olasz FMCG-szektor forgalma 2022 júniusában elérte a 11,8 milliárd eurót, ami a tavalyi teljesítményhez képest 8%-kal, összehasonlításban pedig 5,2%-kal nőtt.
Elméletileg az infláció +7,9% körül alakult júniusban, de a bevásárlókosárban lévő termékek választékában és a vásárlási csatornában bekövetkezett változások 0,6%-kal csökkentették a hatást, így a reálár 7,3%-ra változott, szemben a májusi 5,4%-kal.
A diszkont üzletek vezették a növekedést (+10,5%), ezt követik a szupermarketek (+8,9%), valamint az otthoni és személyes specialisták (+7,6%) 2021 júniusához képest.
Kapcsolódó cikkeink
A szélsőséges időjárási körülmények ellenére is jó éve volt az olasz Muttinak
A paradicsomtermelő Mutti idén 565 000 tonna paradicsomot dolgozott fel.…
Tovább olvasom >Franchise-hálózatának bővítésére és az olasz biotermékekre fókuszál a Carrefour Italia
A franchise-hálózat bővítésével és az Act for Food program erősítésével…
Tovább olvasom >A növényi alapú jövőért felhagy a hústermékgyártással a Gruppo Tonazzo
Az olasz Gruppo Tonazzo bejelentette, hogy az év végéig felhagy…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >ESG – a fenntarthatósági szabványokról jogi szemmel
2023 decembere óta számos jogszabály látott napvilágot az ESG-részletszabályokról, amelyben…
Tovább olvasom >