Az olasz FMCG-szektor eladásai 8%-kal nőttek a tavalyi évhez képest
A Nielsen IQ adatai szerint az olasz FMCG-szektor forgalma 2022 júniusában elérte a 11,8 milliárd eurót, ami a tavalyi teljesítményhez képest 8%-kal, összehasonlításban pedig 5,2%-kal nőtt.

A diszkontok az olasz FMCG-szektor növekedésének motorjai
Elméletileg az infláció +7,9% körül alakult júniusban, de a bevásárlókosárban lévő termékek választékában és a vásárlási csatornában bekövetkezett változások 0,6%-kal csökkentették a hatást, így a reálár 7,3%-ra változott, szemben a májusi 5,4%-kal.
A diszkont üzletek vezették a növekedést (+10,5%), ezt követik a szupermarketek (+8,9%), valamint az otthoni és személyes specialisták (+7,6%) 2021 júniusához képest.
Kapcsolódó cikkeink
Halloween-lázban ég Európa
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Franciaországban és Olaszországban is elindult a Kaufland online piactere
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Olaszországban vezeti be az Illycaffè a Coffee-B rendszert
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: jövőre 2-3 százalékos növekedéssel számol a kormány
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Három hónapnyi emelkedés után novemberben visszakorrigált a GKI Konjunktúra Index
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új szintre emeli a bevásárlás fogalmát a SPAR – megnyílt Magyarország legmodernebb INTERSPAR hipermarkete
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

