Az olasz FMCG-szektor eladásai 8%-kal nőttek a tavalyi évhez képest
A Nielsen IQ adatai szerint az olasz FMCG-szektor forgalma 2022 júniusában elérte a 11,8 milliárd eurót, ami a tavalyi teljesítményhez képest 8%-kal, összehasonlításban pedig 5,2%-kal nőtt.

A diszkontok az olasz FMCG-szektor növekedésének motorjai
Elméletileg az infláció +7,9% körül alakult júniusban, de a bevásárlókosárban lévő termékek választékában és a vásárlási csatornában bekövetkezett változások 0,6%-kal csökkentették a hatást, így a reálár 7,3%-ra változott, szemben a májusi 5,4%-kal.
A diszkont üzletek vezették a növekedést (+10,5%), ezt követik a szupermarketek (+8,9%), valamint az otthoni és személyes specialisták (+7,6%) 2021 júniusához képest.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordméretű saját márkás szakkiállításra készül a PLMA
A Private Label Manufacturers’ Association (PLMA) május 20-21-én rendezi meg…
Tovább olvasom >Népszerűek az olasz bioélelmiszerek
2024-ben az olasz bioélelmiszer-piac több mint 6,5 milliárd eurós forgalmat…
Tovább olvasom >Az FMCG a legderűlátóbb, de a kereskedelem többsége is jó évet vár
A Randstad 2025 januárjában megjelenő munkaerőpiaci trendkutatása biztató, de helyenként…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >Az Európai Bizottság az uniós borágazat versenyképességének erősítésére tett javaslatot
Az Európai Bizottság intézkedéseket javasol az európai borágazat versenyképességének, ellenálló…
Tovább olvasom >Jägermeister Orange: jéghideg újdonság a szicíliai narancs aromájával
1400 órányi szicíliai napfény, 56 gyógynövény és három narancs aromája…
Tovább olvasom >