Az olasz FMCG-szektor eladásai 8%-kal nőttek a tavalyi évhez képest
A Nielsen IQ adatai szerint az olasz FMCG-szektor forgalma 2022 júniusában elérte a 11,8 milliárd eurót, ami a tavalyi teljesítményhez képest 8%-kal, összehasonlításban pedig 5,2%-kal nőtt.

A diszkontok az olasz FMCG-szektor növekedésének motorjai
Elméletileg az infláció +7,9% körül alakult júniusban, de a bevásárlókosárban lévő termékek választékában és a vásárlási csatornában bekövetkezett változások 0,6%-kal csökkentették a hatást, így a reálár 7,3%-ra változott, szemben a májusi 5,4%-kal.
A diszkont üzletek vezették a növekedést (+10,5%), ezt követik a szupermarketek (+8,9%), valamint az otthoni és személyes specialisták (+7,6%) 2021 júniusához képest.
Kapcsolódó cikkeink
Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >A Coop Italia saját márkás termékeivel erősít a horvát Tommy
Stratégiai együttműködést kötött a horvát Tommy kiskereskedelmi lánc és az…
Tovább olvasom >Több százmillió eurós beruházást tervez a Conad Adriatico 2027-ig
Az olaszországi Conad láncot működtető Conad Adriatico szövetkezet bejelentette, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nemzetközi felmérés: rekordmagas az utazási kedv Európában a globális feszültségek ellenére is
Az éghajlatváltozás, a globális bizonytalanságok és a geopolitikai zavarok ellenére…
Tovább olvasom >Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Marriott Residences márkanév alatt születik újjá a Körszálló
Új életre kel a budai látkép ikonikus eleme, a Körszálló.…
Tovább olvasom >