Magazin: Az O2O még sosem volt ilyen kényelmes
Új fejezetéhez érkezett az O2O, vagyis az online és offline értékesítés összehangolt működése.
2018 decemberében nyitotta meg egyedülálló vásárlási élményt nyújtó pop-up üzletét a GH Lab, a minnesotabeli Bloomington város Mall of America bevásárlóközpontjában. A háztartási eszközöket és vegyi áru termékeket forgalmazó bolt, melynek működési modelljét az Amazon támogatja, egyfajta showroomként üzemel. A megvásárolható termékek egy otthoni környezetet bemutató enteriőrben vannak kihelyezve, minden áru mellett pedig egy, a kapcsolódó információkat és egyedi kódot tartalmazó címke található. A vásárlás okostelefonon, az Amazon applikációján keresztül történik. A kiválasztott áru a címkén lévő kódot beszkennelve helyezhető a virtuális kosárba, az alkalmazásban való fizetést követően pedig beállítható a kiszállítás helye és ideje.
A Brick Meets Click™ beszámolója szerint, mivel a koncepció nem igényel helyben történő raktározást és árufeltöltést, e költségeket megtakarítva a GH Lab a vásárlási élményen túl alacsonyabb árakat is biztosít vásárlói számára.
Kapcsolódó cikkeink
Egyre profibban koktélozunk
A POPAI Magyarország havi találkozói keretében márciusban a Coca-Cola HBC…
Tovább olvasom >Európa sem csendes
Az európai vásárláshelyi eszközök seregszemléjét gyors egymásutánban Párizsban – Le…
Tovább olvasom >Ahol a Retail szív dobog
A Shop! Association, a POPAI Magyarország anyaszervezete legnagyobb éves eseménye a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Kiszámíthatatlan szezont hozott 2025 a csonthéjas gyümölcsök piacán
Ellentétes tendenciák jellemzik a 2025-ös csonthéjas gyümölcsszezont világszerte: miközben egyes…
Tovább olvasom >Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >