Magazin: Az O2O még sosem volt ilyen kényelmes
Új fejezetéhez érkezett az O2O, vagyis az online és offline értékesítés összehangolt működése.
2018 decemberében nyitotta meg egyedülálló vásárlási élményt nyújtó pop-up üzletét a GH Lab, a minnesotabeli Bloomington város Mall of America bevásárlóközpontjában. A háztartási eszközöket és vegyi áru termékeket forgalmazó bolt, melynek működési modelljét az Amazon támogatja, egyfajta showroomként üzemel. A megvásárolható termékek egy otthoni környezetet bemutató enteriőrben vannak kihelyezve, minden áru mellett pedig egy, a kapcsolódó információkat és egyedi kódot tartalmazó címke található. A vásárlás okostelefonon, az Amazon applikációján keresztül történik. A kiválasztott áru a címkén lévő kódot beszkennelve helyezhető a virtuális kosárba, az alkalmazásban való fizetést követően pedig beállítható a kiszállítás helye és ideje.
A Brick Meets Click™ beszámolója szerint, mivel a koncepció nem igényel helyben történő raktározást és árufeltöltést, e költségeket megtakarítva a GH Lab a vásárlási élményen túl alacsonyabb árakat is biztosít vásárlói számára.
Kapcsolódó cikkeink
JÖN! Egy hét múlva újra itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Egy hét múlva ismét itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia.…
Tovább olvasom >Díjeső a hallgatói displayversenyen
Ötödik alkalommal írt ki az egyetemi hallgatók felé displaytervező pályázatot…
Tovább olvasom >Shop! MarketPlace
A POPAI Magyarország anyaszervezete a Shop! Association legnagyobb éves rendezvénye a…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >