Magazin: Az O2O még sosem volt ilyen kényelmes
Új fejezetéhez érkezett az O2O, vagyis az online és offline értékesítés összehangolt működése.
2018 decemberében nyitotta meg egyedülálló vásárlási élményt nyújtó pop-up üzletét a GH Lab, a minnesotabeli Bloomington város Mall of America bevásárlóközpontjában. A háztartási eszközöket és vegyi áru termékeket forgalmazó bolt, melynek működési modelljét az Amazon támogatja, egyfajta showroomként üzemel. A megvásárolható termékek egy otthoni környezetet bemutató enteriőrben vannak kihelyezve, minden áru mellett pedig egy, a kapcsolódó információkat és egyedi kódot tartalmazó címke található. A vásárlás okostelefonon, az Amazon applikációján keresztül történik. A kiválasztott áru a címkén lévő kódot beszkennelve helyezhető a virtuális kosárba, az alkalmazásban való fizetést követően pedig beállítható a kiszállítás helye és ideje.
A Brick Meets Click™ beszámolója szerint, mivel a koncepció nem igényel helyben történő raktározást és árufeltöltést, e költségeket megtakarítva a GH Lab a vásárlási élményen túl alacsonyabb árakat is biztosít vásárlói számára.
Kapcsolódó cikkeink
Innováció és inspiráció
Az együttműködés és az in-store élmény új szintjét ígéri az…
Tovább olvasom >Tartós installációs az Év Displaye 2023
Nagy érdeklődés övezte a POPAI és a Trade Marketing Klub…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták az „Év promóciója 2024”-díjakat
Idén 16. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >Megnyitott Esztergom első McDonald’s étterme
A mai napon megnyílt Esztergom város első McDonald’s étterme. A beruházás…
Tovább olvasom >