Az MNKSZ tagja lett a kereskedelmi Ágazati Párbeszéd Bizottságnak
Az Magyar Nemzeti Kereskedelmi Szövetség 2017. októberében kérelmet nyújtott be a kereskedelmi ÁPB-hoz annak érdekében, hogy a jövőben a hazai kerekelemi tevékenységet folytató vállalkozások érdekei is érvényesülhessek az ágazati egyeztetések során. Az ÁPB részvételt megállapító bizottsága a törvény szerinti reprezentativitási vizsgálatot követően elfogadta az MNKSZ tagfelvételi kérelmét, így 2018. február 22-től tagja a kereskedelmi Ágazati Párbeszéd Bizottságnak.
– A Magyar Nemzeti Kereskedelmi Szövetség magasabb szintre lépett a szakmai érdekképviseleti tevékenységben – mondta el Neubauer Katalin a szövetség főtitkára. – A kereskedelmi ágazat és más ágazatok helyzetét, fejlődését, gazdasági és munkaügyi folyamatait érintő kérdésekkel az Ágazati Párbeszéd Bizottságok hivatottak foglalkozni. Az ÁPB-k működési kereteit a 2009. évi LXXIV. törvény az ágazati párbeszéd bizottságokról és a középszintű szociális párbeszéd egyes kérdéseiről szóló törvény határozza meg. Az MNKSZ célja, hogy aktív ÁPB tagként még többet tegyen a hazai kereskedem fejlődésért.
Az MNKSZ tagsága folyamatosan bővül, mert egyre több hazai kereskedelmi tevékenységet folytató vállalkozás felismeri, hogy minden eddiginél nagyobb szükség van érdekeik képviseletére – tájékoztatott a főtitkár. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Az agrártanácsnak meg kell mutatnia a 2027 utáni agrárpolitika fő irányait
Az Európai Unió Tanácsa féléves magyar elnökségének célja, hogy az…
Tovább olvasom >Neubauer Katalin: „A folyamatosság és az aktív piaci jelenlét elengedhetetlen a sikeres kereskedelmi tevékenységhez”
A magyar kereskedelmi szektor számára 2023-ban a nagymértékű infláció jelentette…
Tovább olvasom >További cikkeink
HonestFood – hatékonyabb, fenntarthatóbb, igazságosabb rendszer
Az HonestFood koncepció a fenntarthatóságot, az egészséges élelmiszer-termelést, valamint az…
Tovább olvasom >Üdítő hírek érkeztek egyenesen a fogyasztóktól – A Márka reprezentatív felmérése alapján
A Márka Üdítőgyártó Kft. az év első negyedévében reprezentatív kutatást…
Tovább olvasom >Tükröm, tükröm: kiterjesztett valóság a Rossmann mobilappjában
A Rossmann lépést tartva a digitális kor újításaival és a…
Tovább olvasom >