Az MNKSZ tagja lett a kereskedelmi Ágazati Párbeszéd Bizottságnak
Az Magyar Nemzeti Kereskedelmi Szövetség 2017. októberében kérelmet nyújtott be a kereskedelmi ÁPB-hoz annak érdekében, hogy a jövőben a hazai kerekelemi tevékenységet folytató vállalkozások érdekei is érvényesülhessek az ágazati egyeztetések során. Az ÁPB részvételt megállapító bizottsága a törvény szerinti reprezentativitási vizsgálatot követően elfogadta az MNKSZ tagfelvételi kérelmét, így 2018. február 22-től tagja a kereskedelmi Ágazati Párbeszéd Bizottságnak.
– A Magyar Nemzeti Kereskedelmi Szövetség magasabb szintre lépett a szakmai érdekképviseleti tevékenységben – mondta el Neubauer Katalin a szövetség főtitkára. – A kereskedelmi ágazat és más ágazatok helyzetét, fejlődését, gazdasági és munkaügyi folyamatait érintő kérdésekkel az Ágazati Párbeszéd Bizottságok hivatottak foglalkozni. Az ÁPB-k működési kereteit a 2009. évi LXXIV. törvény az ágazati párbeszéd bizottságokról és a középszintű szociális párbeszéd egyes kérdéseiről szóló törvény határozza meg. Az MNKSZ célja, hogy aktív ÁPB tagként még többet tegyen a hazai kereskedem fejlődésért.
Az MNKSZ tagsága folyamatosan bővül, mert egyre több hazai kereskedelmi tevékenységet folytató vállalkozás felismeri, hogy minden eddiginél nagyobb szükség van érdekeik képviseletére – tájékoztatott a főtitkár. (x)
Kapcsolódó cikkeink
„Ez egy politikai termék” – Az árrésstopról és a kiskereskedelem válságáról beszélt az MNKSZ főtitkára
Szakmailag nem indokolható, mégis maradhat – így foglalható össze az…
Tovább olvasom >Neubauer Katalin: „Az erős állami beavatkozás hosszú távon biztosan nem célravezető”
A hazai kereskedelmi vállalkozások számára 2024-ben nem csak az infláció…
Tovább olvasom >Impozáns a hazai kereskedelem termelékenységének növekedése
A magyar kereskedelem munkaerőtermelékenység-javulása 2023-ig 2010-hez viszonyítva (+50%) kimagasló az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem a méret számít, hanem a partnerség: a Dunapacknál a kis ügyfelekre is nagy figyelem jut
Interjú Szőnyi Zoltánnal, a Dunapack Packaging értékesítési igazgatójával A csomagolóiparban…
Tovább olvasom >Innováció és hagyomány kéz a kézben
Fenntartható fejlődés, technológiai újítások, tudatos márkaépítés – ezek mentén alakítja…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a vendégek messziről elkerülik azokat az éttermeket, ahol rossz a mosdók állapota
A Tork nemzetközi felmérésében a válaszadók 73%-a arról számolt be,…
Tovább olvasom >