Az ITB Berlin turisztikai vásáron népszerűsítette a megújult hazai kínálatot a turisztikai ügynökség
A fenntarthatóság, a Z generáció utazással kapcsolatos elvárásai, a biztonságos utazás kérdése mellett a megújult magyarországi turisztikai infrastruktúra témája is szerepelt az idei ITB Berlin programjában; a nemzetközi vásáron a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) és 15 hazai társkiállító képviselte Magyarországot – közölte az MTÜ pénteken az MTI-vel.

Sok a német turista Budapesten is
A közlemény szerint a részvétel azért is volt különösen fontos, mert Németország a turistaforgalom szempontjából évek óta az első számú küldőpiaca Magyarországnak, tavaly 2,1 millió vendégéjszakát töltöttek itt az onnan érkező vendégek.
Idén márciusban három év után először rendezték meg személyes részvétellel az ITB Berlin nemzetközi turisztikai kiállítást. A vásárra több mint 150 országból 5500 kiállító érkezett.
Az MTÜ látványos, hazai formatervezők alkotásaival díszített standdal várta a résztvevőket, ahol fontos iparági szereplőkkel folytatott tárgyalásokat. A szakemberek az elmúlt év turisztikai eredményei mellett 2023 jelentős magyarországi programjairól és turisztikai kínálatáról is tájékozódhattak.
Jakab Zsófia, az MTÜ marketing és kommunikációs vezérigazgató-helyettese a közleményben kiemelte: idén nemzetközi sajtótájékoztatót tartottak, ahol az MTÜ és a kiemelt attrakcióik képviselői a jelen lévő közel 50 külföldi újságírónak személyesen mutathatták be az aktuális kínálati elemeket, például a közelgő nemzetközi sport és kulturális eseményeket. Az újságírók részleteket tudhattak meg többek között a 2023-as Atlétikai Világbajnokságról, a Balatonhoz kapcsolódó kerékpároshálózat fejlesztéseiről, a megújult Budai Várról és számos további, országszerte felújított várról és kastélyról, a Liget Projektről, valamint a Veszprém-Balaton 2023 Európa Kulturális Fővárosa programsorozatról – közölték.
Kapcsolódó cikkeink
Szárnyal a nyaralópiac: 37 százalékos drágulás fél év alatt
A lakáspiachoz hasonlóan a nyaralópiac is jelentős lendületet vett 2025…
Tovább olvasom >Olaszország idén is tarol a turisták körében – drágább, de megéri
Bár az árak emelkedtek, Olaszország továbbra is az egyik legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Kutatás: Óriási a szakadék a turisták környezettudatossága és valós utazási szokásai között
Bár egyre több turista vallja magát környezettudatosnak, utazási szokásaikban ez…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egészséges választás, gazdagabb ízek – Ünnepeld az új kenyeret bio- és ősgabona lisztekkel!
Augusztusban hagyományosan az új gabonából sütött kenyeret ünnepeljük, az Ökológiai…
Tovább olvasom >Nagy Márton és Nagy Elek a Kormány–MKIK program végrehajtásáról tárgyalt
A Kormány és a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) májusban…
Tovább olvasom >Bővíti a Walmart a munkavállaói kedvezmények körét
Bővül a Walmart munkavállalói kedvezményeinek köre, és az amerikai dolgozók…
Tovább olvasom >