Az Itaka Hungary 2024-ben a legnagyobb hazai utazásszervező közé emelkedhet
Az Itaka, Közép-Kelet-Európa egyik legnagyobb utazásszervezője, leányvállalatán keresztül folytatja terjeszkedését Magyarországon. Az Itaka Hungary az elmúlt két évben jelentős szereplővé vált a magyar piacon, és 2023-ban mintegy 8 milliárd forintos bevételt ért el. A legfrissebb prognózisok szerint az idei évre 30%-os átlagár-növekedést terveznek.
Az Itaka Hungary legújabb lépése az első budapesti iroda megnyitása a Corvin Plazában, hogy még közelebb kerülhessenek az ügyfelekhez és még jobban kiszolgálhassák az utazási igényeket. Az iroda az anyacég nemzetközi dizájnja alapján készült és minden igényt kielégít.
Az Itaka portfóliója 24 desztinációt foglal magába Albániától Zanzibárig, és 2023-ban közel 25 ezer utasnak szerveztek utazást. A legnépszerűbb úti célok közé tartoznak Törökország, Görögország, Spanyolország, Olaszország és Albánia, valamint a Maldív-szigetek.
Az Itaka fő célja a jó ár-érték arányú, all inclusive ellátású utazások kínálata, valamint a közép- és felsőkategóriás, családbarát szállások biztosítása. A magyar utazók általában a komplex, szállást, transzfert, magyar idegenvezetőt és kirándulásokat tartalmazó csomagokat preferálják, amelyeket az Itaka magas színvonalon tud biztosítani saját helyi partnereiken keresztül.
Kapcsolódó cikkeink
Turizmus és energia: Új lendület Dél-Európának
A nemzetközi gazdasági gondolkodásban régóta meghatározó szerepet játszott a „globális…
Tovább olvasom >Eurostat: tovább emelkedett az uniós turisztikai szálláshelyeken eltöltött vendégéjszakák száma
Az uniós turisztikai szálláshelyeken eltöltött éjszakák becsült száma 2024-ben elérte…
Tovább olvasom >Airbnb-tiltás a VI. kerületben: hotellé alakulnak a magánlakások
2026. január 1-től tilos lesz magánszálláshelyeket üzemeltetni Terézvárosban, ami radikálisan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több száz oldalas jelentés készült a világ jövőjéről
Több száz oldalas tudományos jelentés készült a világ jövőjéről, amelyből…
Tovább olvasom >A Beyond Meattel társulva kínál a McDonald’s növényi csirkefalatokat Franciaországban
Új növényi alapú terméket vezetett be a McDonald’s a Beyond…
Tovább olvasom >Így csökkenthetik négy lépésben a cégek higiéniai karbonlábnyomukat
Okos megoldásokkal a cégek csökkenthetik a hulladék mennyiségét, mérsékelhetik ökolábnyomukat,…
Tovább olvasom >