Az ír fogyasztók nagyon is felelősnek érzik magukat a klímaváltozásért
Az ír vásárlók legalább 80 százaléka gondolja úgy, hogy ahhoz, hogy megmentsük a bolygót, változtatnunk kel fogyasztási és élelmiszertermelési szokásainkon.
Az European Milk Forum szerint a tudatos termelés és fogyasztást és a klímaváltozást leggyakrabban a fenntarthatóság fogalmával asszociálják az írek. Az EMF felméréséből kiderül az is, hogy az ír fogyasztók úgy érzik, elsősorban övék a felelősség a klímaváltozásért. Ezzel szemben a legtöbb európai ország lakosai úgy látják, a vállalatok tehetnek mindenről.
Kapcsolódó cikkeink
A mezőgazdaság és a borágazat készül az éghajlatváltozás kihívásaira
Exkluzív szakértői beszélgetést tartott a Mathias Corvinus Collegium és a…
Tovább olvasom >Drasztikusan csökkenthető a szarvasmarhák gázkibocsátása hínárral dúsított takarmánnyal
Nyolcvankét százalékkal kevesebb metánt bocsátottak ki azok a szarvasmarhák, amelyek…
Tovább olvasom >Mediterrán körülmények várnak a magyar bortermelőkre
Teljes egészében mediterrán körülmények várnak a magyar bortermelőkre a 21.…
Tovább olvasom >További cikkeink
FIGYELEM! ILYEN MÉG NEM VOLT! A Trade Marketing Klub ÁPRILISI ÜLÉSE TÉRTÉSMENTES!
Az egy éve tartó pandémiás helyzetben szeretnénk kedvet csinálni, kedveskedni…
Tovább olvasom >Lesújtóan hat a járvány a munkavállalók hangulatára: a járvány után robbanhat a fluktuáció
Nagyot fordult a munka világa az elmúlt egy évben: miközben…
Tovább olvasom >Hogyan lehet és kell egy márkának járványválságban kommunikálnia? Videókonferencia indul
Időpont: 2021. április 8. csütörtök, 9.00–15.10 Helyszín: Zoom videókonferencia Kedvezményes…
Tovább olvasom >