Az ír fogyasztók nagyon is felelősnek érzik magukat a klímaváltozásért
Az ír vásárlók legalább 80 százaléka gondolja úgy, hogy ahhoz, hogy megmentsük a bolygót, változtatnunk kel fogyasztási és élelmiszertermelési szokásainkon.
Az European Milk Forum szerint a tudatos termelés és fogyasztást és a klímaváltozást leggyakrabban a fenntarthatóság fogalmával asszociálják az írek. Az EMF felméréséből kiderül az is, hogy az ír fogyasztók úgy érzik, elsősorban övék a felelősség a klímaváltozásért. Ezzel szemben a legtöbb európai ország lakosai úgy látják, a vállalatok tehetnek mindenről.
Kapcsolódó cikkeink
A klímaváltozás elleni küzdelem nem mehet a gazdák kárára
Hazánk elkötelezett a klímaváltozás elleni küzdelemben, ugyanakkor a gazdák versenyképességét…
Tovább olvasom >A magyarok kétharmada szerint változtatni kell az életmódon a klímaváltozás miatt
Egy új, az Európai Beruházási Bank (EBB) által készített felmérés…
Tovább olvasom >A klímaváltozás veszélyezteti Japán híres rizstermelését
A klímaváltozás nemcsak a magyar gazdákat sújtja, de Japánban is…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >