Az ír fogyasztók nagyon is felelősnek érzik magukat a klímaváltozásért
Az ír vásárlók legalább 80 százaléka gondolja úgy, hogy ahhoz, hogy megmentsük a bolygót, változtatnunk kel fogyasztási és élelmiszertermelési szokásainkon.
Az European Milk Forum szerint a tudatos termelés és fogyasztást és a klímaváltozást leggyakrabban a fenntarthatóság fogalmával asszociálják az írek. Az EMF felméréséből kiderül az is, hogy az ír fogyasztók úgy érzik, elsősorban övék a felelősség a klímaváltozásért. Ezzel szemben a legtöbb európai ország lakosai úgy látják, a vállalatok tehetnek mindenről.
Kapcsolódó cikkeink
NAK-elnök: kihívásokat tartogat az idei év az agrárium számára
A 2025-ös év sok kihívást tartogat a magyar agrárium számára:…
Tovább olvasom >V. Németh Zsolt: a vízügyi igazgatóságoknak az árvízvédelemmel és a vízvisszatartással is foglalkozniuk kell
Bár a klímaváltozás miatt a vízvisszatartási feladatok és az aszály…
Tovább olvasom >Kiemelten fontosak az aszályvédelemmel és a vízgazdálkodással összefüggő kutatások
Az aszállyal és a vízgazdálkodással összefüggő kutatás és fejlesztés kulcsfontosságú…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sikerrel zárult a III. REL Szervezők Napja
Magyarország élen jár a rövid ellátási láncok támogatásában – hangzott…
Tovább olvasom >Házisörfőzők Nemzetközi Versenye szombaton a Főzdeparkban
Ingyenes programok, főzdetúrák és kilenc ország legjobb házisörei várják az…
Tovább olvasom >Megnyílt a PLMA, 20 kiállító a magyar közösségi standon
A több mint 37 éves múltra visszatekintő PLMA World of…
Tovább olvasom >