Az ír fogyasztók nagyon is felelősnek érzik magukat a klímaváltozásért
Az ír vásárlók legalább 80 százaléka gondolja úgy, hogy ahhoz, hogy megmentsük a bolygót, változtatnunk kel fogyasztási és élelmiszertermelési szokásainkon.
Az European Milk Forum szerint a tudatos termelés és fogyasztást és a klímaváltozást leggyakrabban a fenntarthatóság fogalmával asszociálják az írek. Az EMF felméréséből kiderül az is, hogy az ír fogyasztók úgy érzik, elsősorban övék a felelősség a klímaváltozásért. Ezzel szemben a legtöbb európai ország lakosai úgy látják, a vállalatok tehetnek mindenről.
Kapcsolódó cikkeink
Új agrárstratégia körvonalazódik – fenntarthatóság, versenyképesség, méltányosság
A mezőgazdaság fordulóponthoz érkezett. A klímaváltozás, vízhiány, globális kereskedelmi nyomás,…
Tovább olvasom >8 millió eurót költ a Lidl béremelésre Írországban
A Lidl Ireland 8 millió eurót fordít béremelésre Írországban, míg…
Tovább olvasom >HUN-REN: nagyobb az ember hatása a biodiverzitásra, mint eddig gondolták
Még annál is nagyobb az ember hatása a biodiverzitásra, mint…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre nagyobb fesztivált csapnak a gin körül
A gin nemcsak az egyik legnépszerűbb ital és longdrink alapanyag…
Tovább olvasom >Bioélelmiszerek a közétkeztetésben a IV. Magyar Gasztronómia Napján
2025. április 26-27-én tartják a IV. Magyar Gasztronómia Napját. A…
Tovább olvasom >IFFA 2025: A hús- és fehérjeipar vezető világvására
A frankfurti IFFA szakvásár a nemzetközi hús- és fehérjeipar legnagyobb…
Tovább olvasom >