Az ír fogyasztók nagyon is felelősnek érzik magukat a klímaváltozásért
Az ír vásárlók legalább 80 százaléka gondolja úgy, hogy ahhoz, hogy megmentsük a bolygót, változtatnunk kel fogyasztási és élelmiszertermelési szokásainkon.
Az European Milk Forum szerint a tudatos termelés és fogyasztást és a klímaváltozást leggyakrabban a fenntarthatóság fogalmával asszociálják az írek. Az EMF felméréséből kiderül az is, hogy az ír fogyasztók úgy érzik, elsősorban övék a felelősség a klímaváltozásért. Ezzel szemben a legtöbb európai ország lakosai úgy látják, a vállalatok tehetnek mindenről.
Kapcsolódó cikkeink
A magyarok szerint az élelmiszer-pazarlás ugyanolyan nagy probléma, mint a klímaváltozás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Klímaváltozás: háttérbe szoruló aggodalom az EU-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Saját csapattal erősíti jelenlétét Írországban az Oatly
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
34 magyar kiállító vesz részt a kölni ANUGA-n
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nyár, keretes szerkezetben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Újdonságok és új témák a 2026-os FRUIT LOGISTICA-n
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >