Az infláció miatt egyre népszerűbbek Angliában a saját márkás termékek
A brit vásárlók mind nagyobb arányban választják a saját márkás termékeket, hogy ezzel ellensúlyozzák kissé az egyre növekvő inflációt. A NielsenIQ szerint az emberek kevesebbet vásárolnak, mint egy éve, a lezárások idején.

Az inflációt próbálják ellensúlyozni
A márkázott élelmiszertermékek eladása 5,1%-kal esett vissza márciusban, míg a saját márkás cikkekből csak 1,9%-kal vásároltak kevesebbet.
A brit infláció harminc éve nem volt ilyen magas, mint idén: februárban elérte a 6,2%-ot, de elemzők szerint az év későbbi szakaszában a 9%-ot is meghaladhatja. Az előrejelzések alapján az életszínvonal az 50-es évekére emlékeztet majd.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Kivonja a brit piacról egészségesebb Cadbury termékeit a Mondelez
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Integrált fizetési megoldást vezet be a Lidl az Egyesült Királyságban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Gyorsult az élelmiszerinfláció Németországban szeptemberben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: Az árrésstop rossz
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új élelmiszertanúsítvány az ultrafeldolgozott összetevőktől mentes termékeknek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kolbászok, szalámik, taktikák
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
