Az infláció miatt egyre népszerűbbek Angliában a saját márkás termékek
A brit vásárlók mind nagyobb arányban választják a saját márkás termékeket, hogy ezzel ellensúlyozzák kissé az egyre növekvő inflációt. A NielsenIQ szerint az emberek kevesebbet vásárolnak, mint egy éve, a lezárások idején.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/04/uk-shoppers-turn-to-own-label-food-as-inflation-bites-research-shows-masolata-300x202.webp)
Az inflációt próbálják ellensúlyozni
A márkázott élelmiszertermékek eladása 5,1%-kal esett vissza márciusban, míg a saját márkás cikkekből csak 1,9%-kal vásároltak kevesebbet.
A brit infláció harminc éve nem volt ilyen magas, mint idén: februárban elérte a 6,2%-ot, de elemzők szerint az év későbbi szakaszában a 9%-ot is meghaladhatja. Az előrejelzések alapján az életszínvonal az 50-es évekére emlékeztet majd.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Beruházni tervez a Shein az Egyesült Királyságban
A Reuters szerint a Shein a következő öt évben 211…
Tovább olvasom >A váratlanul alacsony júniusi infláció meglepte az elemzőket
A héten megjelent magyar inflációs adat kellemes meglepetést okozott: a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >