Az infláció miatt egyre népszerűbbek Angliában a saját márkás termékek
A brit vásárlók mind nagyobb arányban választják a saját márkás termékeket, hogy ezzel ellensúlyozzák kissé az egyre növekvő inflációt. A NielsenIQ szerint az emberek kevesebbet vásárolnak, mint egy éve, a lezárások idején.
A márkázott élelmiszertermékek eladása 5,1%-kal esett vissza márciusban, míg a saját márkás cikkekből csak 1,9%-kal vásároltak kevesebbet.
A brit infláció harminc éve nem volt ilyen magas, mint idén: februárban elérte a 6,2%-ot, de elemzők szerint az év későbbi szakaszában a 9%-ot is meghaladhatja. Az előrejelzések alapján az életszínvonal az 50-es évekére emlékeztet majd.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Bizonytalan a Tesco jövője Közép-Európában
Komoly kihívásokkal néz szembe a Tesco közép-európai üzletága. Hazai piacán…
Tovább olvasom >Hamarosan újabb élelmiszerár-emelkedés várható?
Az utóbbi hetekben némi enyhülés volt tapasztalható az élelmiszerek áremelkedése…
Tovább olvasom >Óvatosan, de tudatosan terveznek a hazai vállalkozások – VOSZ Barométer üzleti hangulatelemzés – 2024. I. negyedév
A bizonytalanság továbbra is erősen érezhető a hazai vállalkozások üzleti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >Régiók Kincsei – hazai finomságok a SPAR polcain
Hazai kistermelők piacra jutását segíti a SPAR Magyarország a Régiók…
Tovább olvasom >Ismét jönnek az ökoparadicsomok a Lidl-nél
Április 25-től és május 2-től időszakos jelleggel ismét megtalálhatóak lesznek…
Tovább olvasom >