Az infláció miatt egyre népszerűbbek Angliában a saját márkás termékek

Szerző: Gyarmati Orsolya Dátum: 2022. 04. 14. 08:10

A brit vásárlók mind nagyobb arányban választják a saját márkás termékeket, hogy ezzel ellensúlyozzák kissé az egyre növekvő inflációt. A NielsenIQ szerint az emberek kevesebbet vásárolnak, mint egy éve, a lezárások idején.

Az inflációt próbálják ellensúlyozni

A márkázott élelmiszertermékek eladása 5,1%-kal esett vissza márciusban, míg a saját márkás cikkekből csak 1,9%-kal vásároltak kevesebbet.

A brit infláció harminc éve nem volt ilyen magas, mint idén: februárban elérte a 6,2%-ot, de elemzők szerint az év későbbi szakaszában a 9%-ot is meghaladhatja. Az előrejelzések alapján az életszínvonal az 50-es évekére emlékeztet majd.

ESM

Kapcsolódó cikkeink