Az IKEA megérti Harry herceget és Meghan hercegnét
Az Ikea az Instagramon közölt egy hirdetést Meghan Markle és Harry herceg döntésére reagálva – írja az Express.co.uk nyomán az origo.
Az Ikea, amely egyértelműen a millenniumi évek nyertese volt,közzétett egy hirdetést, amellyel reagált Meghan hercegné és Harry herceg döntésére. A reklámban az Ikea kartondobozokat értékesít az alábbi szöveggel: Meghan, Harry. Megértünk, a változás bennünk van.
A 3,50 euróba (körülbelül 1180 forintba) kerülő, költözéshez használható kartondobozokkal a cég arra utalt, hogy az angol királyi családhoz tartozó pár látszólag közel áll ahhoz, hogy Kanadába vagy az Egyesült Államokba költözzön.
De mások is reagáltak a hercegi pár költözésével kapcsolatos hírekre, melyek már inkább élcelődnek.
A Crik Cok, egy olasz burgonya chips márka instagramos hirdetésében egy chips szerepel egy tányéron az alábbi felirattal: „Meghan, most már kézzel is ehet.”
Egy másik márka, a KUBO bútorcímke a fürdőszobai bútorokról tett közzé egy hirdetést: „Meghan, Harry. Ha az otthonukat kell berendezniük, kezdjék a fürdőszobával!”
A Prezioso Casa a gyermekek hálószobájával kapcsolatos hirdetését a következő szavakkal kommentálta: „Meghan, Harry. Ne aggódjanak, itt emeletes ágyak is vannak.” (origo, Express.co.uk)
Kapcsolódó cikkeink
IKEA Soroksár: A jövő áruháza
Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Az IKEA a vásárlók oldalán állva több mint 2,1 milliárd eurót fektetett be az árak csökkentésébe
Ma az Ingka Csoport 39,6 milliárd eurós IKEA kiskereskedelmi forgalomról adott hírt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >