Az IKEA megérti Harry herceget és Meghan hercegnét
Az Ikea az Instagramon közölt egy hirdetést Meghan Markle és Harry herceg döntésére reagálva – írja az Express.co.uk nyomán az origo.
Az Ikea, amely egyértelműen a millenniumi évek nyertese volt,közzétett egy hirdetést, amellyel reagált Meghan hercegné és Harry herceg döntésére. A reklámban az Ikea kartondobozokat értékesít az alábbi szöveggel: Meghan, Harry. Megértünk, a változás bennünk van.
A 3,50 euróba (körülbelül 1180 forintba) kerülő, költözéshez használható kartondobozokkal a cég arra utalt, hogy az angol királyi családhoz tartozó pár látszólag közel áll ahhoz, hogy Kanadába vagy az Egyesült Államokba költözzön.
De mások is reagáltak a hercegi pár költözésével kapcsolatos hírekre, melyek már inkább élcelődnek.
A Crik Cok, egy olasz burgonya chips márka instagramos hirdetésében egy chips szerepel egy tányéron az alábbi felirattal: „Meghan, most már kézzel is ehet.”
Egy másik márka, a KUBO bútorcímke a fürdőszobai bútorokról tett közzé egy hirdetést: „Meghan, Harry. Ha az otthonukat kell berendezniük, kezdjék a fürdőszobával!”
A Prezioso Casa a gyermekek hálószobájával kapcsolatos hirdetését a következő szavakkal kommentálta: „Meghan, Harry. Ne aggódjanak, itt emeletes ágyak is vannak.” (origo, Express.co.uk)
Kapcsolódó cikkeink
Az IKEA visszahív a LEDLJUS, SOMMARLÅNKE, STRÅLA, és SVARTRÅ termékcsaládokba tartozó bizonyos kültéri LED-es világítófüzéreket és lámpákat, melyek nem megfelelő dugóval rendelkeznek
Az IKEA arra kéri mindazokat, akik megvásárolták a LEDLJUS, SOMMARLÅNKE,…
Tovább olvasom >A generált reklámok negatívan befolyásolhatják a fogyasztói percepciót
Az NIQ legújabb kutatása szerint az AI által készített reklámok…
Tovább olvasom >Az IKEA kutatása szerint a magyarok 77 százaléka mobilozik az ágyban
Az alvás elengedhetetlen a testi és lelki egészségünk megőrzéséhez. Az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >Magyar szakember a European Marketer of the Year 2025 döntősei közöt
Bejelentették az európai marketingszövetségeket tömörítő EMC European Marketer of the Year 2025 versenyének…
Tovább olvasom >