Az IKEA megérti Harry herceget és Meghan hercegnét
Az Ikea az Instagramon közölt egy hirdetést Meghan Markle és Harry herceg döntésére reagálva – írja az Express.co.uk nyomán az origo.
Az Ikea, amely egyértelműen a millenniumi évek nyertese volt,közzétett egy hirdetést, amellyel reagált Meghan hercegné és Harry herceg döntésére. A reklámban az Ikea kartondobozokat értékesít az alábbi szöveggel: Meghan, Harry. Megértünk, a változás bennünk van.
A 3,50 euróba (körülbelül 1180 forintba) kerülő, költözéshez használható kartondobozokkal a cég arra utalt, hogy az angol királyi családhoz tartozó pár látszólag közel áll ahhoz, hogy Kanadába vagy az Egyesült Államokba költözzön.
De mások is reagáltak a hercegi pár költözésével kapcsolatos hírekre, melyek már inkább élcelődnek.
A Crik Cok, egy olasz burgonya chips márka instagramos hirdetésében egy chips szerepel egy tányéron az alábbi felirattal: „Meghan, most már kézzel is ehet.”
Egy másik márka, a KUBO bútorcímke a fürdőszobai bútorokról tett közzé egy hirdetést: „Meghan, Harry. Ha az otthonukat kell berendezniük, kezdjék a fürdőszobával!”
A Prezioso Casa a gyermekek hálószobájával kapcsolatos hirdetését a következő szavakkal kommentálta: „Meghan, Harry. Ne aggódjanak, itt emeletes ágyak is vannak.” (origo, Express.co.uk)
Kapcsolódó cikkeink
Dopamin dekor, kézműves darabok és funkcionalitás: megérkeztek az IKEA új kollekciói
Bemutatta új termékeit az IKEA, melyek az újrakezdést, optimizmust és…
Tovább olvasom >A jövőnek kell dolgozni úgy, hogy ne vegyük el a fókuszt a jelenről
Kreatív szakemberből lett parfümőr, de Hídvégi Tom szerint mindkét szakma…
Tovább olvasom >Zsarolási kísérlet és 20 millió eurós kár – kibertámadás érte az IKEA-t
Komoly anyagi veszteséget okozott az IKEA délkelet-európai régióját érintő kibertámadás,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >