Az IKEA megérti Harry herceget és Meghan hercegnét
Az Ikea az Instagramon közölt egy hirdetést Meghan Markle és Harry herceg döntésére reagálva – írja az Express.co.uk nyomán az origo.
Az Ikea, amely egyértelműen a millenniumi évek nyertese volt,közzétett egy hirdetést, amellyel reagált Meghan hercegné és Harry herceg döntésére. A reklámban az Ikea kartondobozokat értékesít az alábbi szöveggel: Meghan, Harry. Megértünk, a változás bennünk van.
A 3,50 euróba (körülbelül 1180 forintba) kerülő, költözéshez használható kartondobozokkal a cég arra utalt, hogy az angol királyi családhoz tartozó pár látszólag közel áll ahhoz, hogy Kanadába vagy az Egyesült Államokba költözzön.
De mások is reagáltak a hercegi pár költözésével kapcsolatos hírekre, melyek már inkább élcelődnek.
A Crik Cok, egy olasz burgonya chips márka instagramos hirdetésében egy chips szerepel egy tányéron az alábbi felirattal: „Meghan, most már kézzel is ehet.”
Egy másik márka, a KUBO bútorcímke a fürdőszobai bútorokról tett közzé egy hirdetést: „Meghan, Harry. Ha az otthonukat kell berendezniük, kezdjék a fürdőszobával!”
A Prezioso Casa a gyermekek hálószobájával kapcsolatos hirdetését a következő szavakkal kommentálta: „Meghan, Harry. Ne aggódjanak, itt emeletes ágyak is vannak.” (origo, Express.co.uk)
Kapcsolódó cikkeink
Sallangmentes reklámokkal újít az Euronics
Mellébeszélés nélküli reklámfilmekkel indul útjára az Euronics új kreatív platformja.…
Tovább olvasom >Mit és hogyan vizsgál a Fogyasztóvédelem a reklámozási gyakorlatban?
Rekord létszámú érdeklődés mellett rendezte az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT)…
Tovább olvasom >Csökkenti árait az IKEA
Az Ikea Németországban forradalmi változásokat tervez, beleértve tömeges árcsökkentéseket és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyitott Esztergom első McDonald’s étterme
A mai napon megnyílt Esztergom város első McDonald’s étterme. A beruházás…
Tovább olvasom >Megjelent a világ első unalmas telefonja a Heineken jóvoltából
A Heineken® a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta…
Tovább olvasom >MediaMarkt: Kincset érő tárgyak lapulnak a magyarok szekrényeiben
Lefelé vásárlással kompenzáljuk az egyelőre még bizonytalan anyagi helyzetünket, de…
Tovább olvasom >