Az IKEA felkészül a kisebb otthoni életterekre
A világ legnagyobb bútorkereskedője, a svéd IKEA egy olyan jövőre készül, ahol az embereknek nemcsak a pénztárcája lesz kicsi, hanem az otthoni élettere is. A cég a már megszokott öt- vagy tízéves tervek helyet új, hároméves tervet dolgozott ki – írja az origo.
A cég tanulmánya szerint 2030-ra a világ népességének mintegy 60 százaléka él majd nagyvárosokban, kétszerannyian, mint most.
A közeljövő tervei között van, hogy az IKEA kisebb üzleteket nyit a városközpontokban, hogy ezzel is még közelebb kerüljön vásárlóihoz. Már több mint egy tucat bemutatóteremmel rendelkezik Londonban és Párizsban, de továbbiak nyitását tervezi.
Ezen felül a digitális világban elvárt könnyebb hozzáférést szeretnének nyújtani: online vásárlási lehetőséget, jobb kiszolgálást, valamint gyors házhozszállítást akar biztosítani a svéd cég.
Brodin hozzátette, hogy a nagy raktárházak nyitása továbbra is fennmarad, de ezentúl más prioritásoknak is meg kell felelnie a cégnek.
„Gondolnunk kell arra, hogy hol nyitunk újabb nagy raktárakat, hol érdemes beruházni, melyik nagyváros, és melyik ország piacára érdemes betörnünk, miközben szem előtt tartjuk a nemrég elhunyt alapító, Ingvar Kamprad alacsony költségvetés-prioritását” – nyilatkozta Brodin. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Juvencio Maeztu az IKEA és az Ingka Csoport új vezérigazgatója és elnöke
Juvencio Maeztu, jelenlegi vezérigazgató-helyettes, 25 éve dolgozik az IKEA-nál különböző…
Tovább olvasom >Erika Intiso az IKEA Csehország–Magyarország–Szlovákia új regionális ügyvezetője és fenntarthatóságért felelős igazgatója
2025 szeptemberétől Erika Intiso tölti be az IKEA regionális ügyvezetői…
Tovább olvasom >Több mint együttműködés – IKEA-s bemutatótérrel gazdagodott a Soproni Egyetem
Ünnepélyes keretek között adták át a Soproni Egyetem új oktatási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jason Momoával mutatkozott be Magyarországon a Meili Vodka
Az elmúlt két év egyik legtöbb díjat elnyerő vodkája (2…
Tovább olvasom >Labubu-láz: közel 400%-os profitnövekedéssel száguld a Pop Mart – már a Mattelt és a Sanriót is előzi
A „csúnya-aranyos” Labubu-figurák köré épített őrület, a vakdobozos értékesítés és…
Tovább olvasom >8,5 millió pékáru fogyott egy év alatt: helyi pékségek, kézműves ízek, tudatos választások a Kifli.hu-nál
Az elmúlt 12 hónapban a vásárlók több mint 8,5 millió…
Tovább olvasom >