Az IKEA felkészül a kisebb otthoni életterekre
A világ legnagyobb bútorkereskedője, a svéd IKEA egy olyan jövőre készül, ahol az embereknek nemcsak a pénztárcája lesz kicsi, hanem az otthoni élettere is. A cég a már megszokott öt- vagy tízéves tervek helyet új, hároméves tervet dolgozott ki – írja az origo.
A cég tanulmánya szerint 2030-ra a világ népességének mintegy 60 százaléka él majd nagyvárosokban, kétszerannyian, mint most.
A közeljövő tervei között van, hogy az IKEA kisebb üzleteket nyit a városközpontokban, hogy ezzel is még közelebb kerüljön vásárlóihoz. Már több mint egy tucat bemutatóteremmel rendelkezik Londonban és Párizsban, de továbbiak nyitását tervezi.
Ezen felül a digitális világban elvárt könnyebb hozzáférést szeretnének nyújtani: online vásárlási lehetőséget, jobb kiszolgálást, valamint gyors házhozszállítást akar biztosítani a svéd cég.
Brodin hozzátette, hogy a nagy raktárházak nyitása továbbra is fennmarad, de ezentúl más prioritásoknak is meg kell felelnie a cégnek.
„Gondolnunk kell arra, hogy hol nyitunk újabb nagy raktárakat, hol érdemes beruházni, melyik nagyváros, és melyik ország piacára érdemes betörnünk, miközben szem előtt tartjuk a nemrég elhunyt alapító, Ingvar Kamprad alacsony költségvetés-prioritását” – nyilatkozta Brodin. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Dopamin dekor, kézműves darabok és funkcionalitás: megérkeztek az IKEA új kollekciói
Bemutatta új termékeit az IKEA, melyek az újrakezdést, optimizmust és…
Tovább olvasom >Zsarolási kísérlet és 20 millió eurós kár – kibertámadás érte az IKEA-t
Komoly anyagi veszteséget okozott az IKEA délkelet-európai régióját érintő kibertámadás,…
Tovább olvasom >A világ legnagyobb IKEA fulfillment központja nyílik meg Magyarországon
Több mint 20 milliárd forintos beruházással új üzleti modell tesztelésébe…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >