Az IKEA felkészül a kisebb otthoni életterekre
A világ legnagyobb bútorkereskedője, a svéd IKEA egy olyan jövőre készül, ahol az embereknek nemcsak a pénztárcája lesz kicsi, hanem az otthoni élettere is. A cég a már megszokott öt- vagy tízéves tervek helyet új, hároméves tervet dolgozott ki – írja az origo.
A cég tanulmánya szerint 2030-ra a világ népességének mintegy 60 százaléka él majd nagyvárosokban, kétszerannyian, mint most.
A közeljövő tervei között van, hogy az IKEA kisebb üzleteket nyit a városközpontokban, hogy ezzel is még közelebb kerüljön vásárlóihoz. Már több mint egy tucat bemutatóteremmel rendelkezik Londonban és Párizsban, de továbbiak nyitását tervezi.
Ezen felül a digitális világban elvárt könnyebb hozzáférést szeretnének nyújtani: online vásárlási lehetőséget, jobb kiszolgálást, valamint gyors házhozszállítást akar biztosítani a svéd cég.
Brodin hozzátette, hogy a nagy raktárházak nyitása továbbra is fennmarad, de ezentúl más prioritásoknak is meg kell felelnie a cégnek.
„Gondolnunk kell arra, hogy hol nyitunk újabb nagy raktárakat, hol érdemes beruházni, melyik nagyváros, és melyik ország piacára érdemes betörnünk, miközben szem előtt tartjuk a nemrég elhunyt alapító, Ingvar Kamprad alacsony költségvetés-prioritását” – nyilatkozta Brodin. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
IKEA Soroksár: A jövő áruháza
Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Az IKEA a vásárlók oldalán állva több mint 2,1 milliárd eurót fektetett be az árak csökkentésébe
Ma az Ingka Csoport 39,6 milliárd eurós IKEA kiskereskedelmi forgalomról adott hírt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >